Zuzanna Zbróg

od 1 do 7 z 7
1
Nowoczesna pomoc zastępująca tradycyjne indywidualne słowniczki ortograficzne uczniów. Służy do wpisywania trudniejszych wyrazów oraz utrwalania ich pisowni.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Cena: 6.36 zł
Nowoczesna pomoc zastępująca tradycyjne indywidualne słowniczki ortograficzne uczniów. Służy do wpisywania trudniejszych wyrazów oraz utrwalania ich pisowni.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Cena: 6.87 zł
Lubię ortografię kl.2 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Cena: 15.60 zł
Lubię ortografię kl.3 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Cena: 15.60 zł
Lubię ortografię kl.1 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Cena: 15.60 zł
Edukacja medialna w wychowaniu wczesnoszkolnym
Wydanie 2008
Edukacja medialna - kształtowanie umiejętności świadomego, krytycznego i selektywnego korzystania ze środków społecznego przekazu, w tym wychowanie do odbioru mass mediów. Nazwa pedagogicznej specjalności akademickiej i międzyprzedmiotowej ścieżki edukacyjnej w polskim szkolnictwie, wprowadzonej reformą rządową z 1998 roku. Synonim ruchu społecznego, w piśmiennictwie anglosaskim określanym jako media literacy.
Edukacja medialna - kształtowanie umiejętności świadomego, krytycznego i selektywnego korzystania ze środków społecznego przekazu, w tym wychowanie do odbioru mass mediów. Nazwa pedagogicznej specjalności akademickiej i międzyprzedmiotowej ścieżki edukacyjnej w polskim szkolnictwie, wprowadzonej reformą rządową z 1998 roku. Synonim ruchu społecznego, w piśmiennictwie anglosaskim określanym jako media literacy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Cena: 16.17 zł
Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych
Objetosc: 308 stron
Oprawa: Miękka
Rok wydania: 2011
Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach.
Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe ? empiryczną.
Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza ?organizacji uczącej się?, której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie ? na podstawie literatury przedmiotu badań ? poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne.
W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie ? dla przyjętej koncepcji ? metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zuzanna Zbróg |
Cena: 53.36 zł
od 1 do 7 z 7
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?