Zbiór zadań jest ściśle skorelowany z podręcznikiem do matematyki do liceów i techników (zgodnym z nową podstawą programową, która obowiązuje w szkołach od września 2012 r.) i stanowi jego cenne uzupełnienie. Zawiera bardzo dużo zadań o zróżnicowanym stopniu trudności. Bogactwo i charakter zgromadzonych zadań umożliwi każdemu nauczycielowi stosowny wybór zadań do rozwiązania na lekcjach, do prac domowych, do ćwiczeń kontrolnych. Po każdym rozdziale jest test sprawdzający oraz zadania powtórzeniowe, a na końcu zbioru są wskazówki i odpowiedzi do zadań.
Matematyka w liceum i w technikum zgodna z podstawą programową obowiązującą od września 2012 roku.
uczy ścisłego myślenia
sprzyja samodzielnej pracy ucznia
daje podstawy języka potrzebnego do nauki przedmiotów przyrodniczych.
Zbiór zadań jest ściśle skorelowany z podręcznikiem do matematyki do liceów i techników (zgodnym z nową podstawą programową, która obowiązuje w szkołach od września 2012 r.) i stanowi jego cenne uzupełnienie. Zawiera bardzo dużo zadań o zróżnicowanym stopniu trudności.
Bogactwo i charakter zgromadzonych zadań umożliwi każdemu nauczycielowi stosowny wybór ich do rozwiązania na lekcjach, do prac domowych, do ćwiczeń kontrolnych. Po każdym rozdziale jest test sprawdzający oraz zadania powtórzeniowe, a na końcu zbioru zostały podane wskazówki i odpowiedzi.
Zadania, które występują również w zbiorze dla zakresu podstawowego, są wyraźnie oznaczone.
Zbiór zadań jest ściśle skorelowany z podręcznikiem matematyki do liceów i techników (zgodnym z nową podstawą programową, która obowiązuje w szkołach od września 2012 r.) i stanowi jego cenne uzupełnienie. Zawiera bardzo dużo zadań o zróżnicowanym stopniu trudności. Bogactwo i charakter zgromadzonych zadań umożliwi każdemu nauczycielowi stosowny ich wybór zadań do rozwiązania na lekcjach, do prac domowych, do ćwiczeń kontrolnych. Po każdym rozdziale jest test sprawdzający oraz zadania powtórzeniowe, a na końcu zbioru zostały podane wskazówki i odpowiedzi do zadań.
Zbiór zadań jest ściśle skorelowany z podręcznikiem do matematyki do liceów i techników (zgodnym z nową podstawą programową, która obowiązuje w szkołach od września 2012 r.) i stanowi jego cenne uzupełnienie. Zawiera bardzo dużo zadań o zróżnicowanym stopniu trudności. Bogactwo i charakter zgromadzonych zadań umożliwi każdemu nauczycielowi stosowny wybór zadań do rozwiązania na lekcjach, do prac domowych, do ćwiczeń kontrolnych. Po każdym rozdziale jest test sprawdzający oraz zadania powtórzeniowe, a na końcu zbioru są wskazówki i odpowiedzi do zadań.
W podręczniku, który jest zgodny z podstawą programową obowiązującą od roku szkolnego 2012/13, przedstawiono kolejne treści dotyczące logarytmów, funkcji wykładniczej, elementów kombinatoryki, rachunku prawdopodobieństwa i statystki opisowej oraz geometrii przestrzennej.
Matematyka w liceum i w technikum zgodna z podstawą programową obowiązującą od września 2012 roku.
uczy ścisłego myślenia
sprzyja samodzielnej pracy ucznia
daje podstawy języka potrzebnego do nauki przedmiotów przyrodniczych.
Podręcznik jest zgodny z podstawą programową obowiązującą od roku szkolnego 2012/13.
Omówione w nim zostały m.in. podstawowe zagadnienia dotyczące logiki, zbiorów liczbowych i funkcji, wyrażenia algebraiczne, pojęcia wstępne geometrii płaskiej, własności trójkątów, zagadnienia dotyczące trygonometrii kąta wypukłego, elementy geometrii analitycznej.
Rozdziały są podzielone na tematy odpowiadające jednostkom lekcyjnym. Taki układ ułatwia też samodzielną pracę ucznia z podręcznikiem. Każdy temat kończą zadania sprawdzające stopień zrozumienia omawianych zagadnień. Klarowny układ treści, precyzja i prostota języka oraz ukierunkowanie na egzamin maturalny, to ważne cechy tego podręcznika.
W podręczniku, który jest zgodny z podstawą programową obowiązującą od roku szkolnego 2012/13, przedstawiono dalszy ciąg treści dotyczących geometrii płaskiej, funkcję liniową i kwadratową, wielomiany, ułamki algebraiczne, funkcje wymierne i ciągi.
Podobnie jak w podręczniku do klasy 1. rozdziały są podzielone na tematy, które odpowiadają jednostkom lekcyjnym.