stron 208
oprawa miękka
format 12,2 x 19,0 cm
Wanna z wałeczkiem brudu. Na niebieskiej, kafelkowej podłodze różowe, wielkie majtki i pończochy. W umywalce grzebień, na nim siwe włosy. Tak co drugi dzień. Bez wyjątku. Przez prawie dwa lata. Przez prawie dwa lata opowieści jędzy o dobrym wychowaniu, kulturze osobistej, kindersztubie, upadku obyczajów i postępującej degeneracji młodego pokolenia. Gdy znienawidzona ciotka Marcyśki nagle umiera, przed dziewczyną pojawia się groźba konieczności porzucenia nauki w krakowskim liceum i powrotu do biedy rodzinnego domu. Niespodziewanie jednak okazuje się, że \"jędza\" właśnie jej zostawiła w spadku mieszkanie... Dochodzi do rodzinnego konfliktu, ale Marcyśka nie zamierza ulec. Ma już osiemnaście lat i chce żyć po swojemu. Będzie musiała dokonać kilku wyborów oraz podjąć parę ważnych decyzji. Czy jej wchodzenie w dorosłość obędzie się bez błędów, bólu i rozczarowań...? Czy Marcyśka odnajdzie się w skomplikowanym świecie uczuć? Czy pozostanie złą dziewczyną, która potrafi tylko ranić siebie i innych?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Ostrowicka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Ostrowicka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Kursa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Kursa |
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy.
Oprawa broszurowa.
Strony 272.
Format 16,0x23,0 cm.
W książce marketing personalny został przedstawiony w kompleksowy sposób zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Szczególną uwagę zwrócono na cele realizacji marketingu personalnego, wśród których ważne miejsce zajmuje dążenie do kształtowania i utrwalania pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, co z kolei wpływa bezpośrednio na jej postrzeganie jako producenta. Jest to tym istotniejsze, iż wizerunek jest drugą cechą wyróżniającą firmę spośród innych uczestników rynku, którą pośrednio i bezpośrednio kształtują pracownicy, co dodatkowo zwiększa rolę, jaką odgrywa w organizacji.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Izabela Baruk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Izabela Baruk |
Rozkoszuj się figlarną słodyczą połączoną z drapieżnym charakterem! Seksowne bodystocking w całości wykonane z miękkiej i elastycznej siateczki, która pięknie okala ciało i dopasowuje się do sylwetki. Z tyłu na plecach i łydkach prowokujące oczka ozdobione satynowymi, krwistoczerwonymi kokardkami. Z przodu również rozkoszne kokardki odsłaniające piersi i brzuch. Wycięcie w kroku i na pośladkach zachęca do słodkich igraszek. Kreacja, w której poczujesz się pożądana!
Skład: 90% nylon, 10% elastan.Płeć: Kobieta Typ: bodystocking
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sassa Mode |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sassa Mode |
O Bogu i o nas czyli dziecinnie trudne pytania
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Podgórska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Podgórska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Delphine De Vigan |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Delphine De Vigan |
Reguły gry: Na stole ustawia się pudełko z planszą. Każdy z graczy losuje swój kolor czapeczek i ustawia swoją wyrzutnię na twardym blacie, tuż obok planszy. Po ustaleniu kolejności wchodzenia do gry, pierwszy gracz ustawia na wyrzutni czapeczkę i uderzając w przeciwny koniec, stara się trafić czapeczkę i uderzając w przeciwny koniec, stara się trafić czapeczką w otwory na planszy.
Za każdy trafiony strzał gracze otrzymują punkty, według punktacji:
- obszar granatowy 2 pkt
- obszar zielony 5 pkt
- obszar żółty 8 pkt
- obszar czerwony 20 pkt
Gra dzieli się na etapy. W trakcie każdego etapu zawodnik może oddać trzy strzały, po czym sumę punktów każdego zawodnika zapisuje się. Gracz, który uzyska w 10 etapach największą liczbę punktów, wygrywa.
Zawartość zawiera:
- 12 czapeczek
- 4 wyrzutnie
- planszę.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gigi Buffon, Roberto Perrone |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gigi Buffon, Roberto Perrone |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew T. Nowak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew T. Nowak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Ucz się i ćwicz z przyjemnością. 3-4 lata. Liczenie, porównywanie, przyporządkowywanie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Brykczyński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Brykczyński |
Słownik wyrazów obcych i trudnych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Ilustrowany słownik ortograficzny. Szkoła podstawowa
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Smyk liczy w mig kl.1 ćwiczenia zeszyt 1 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Teresa Oleksak, Krystyna Jankowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Teresa Oleksak, Krystyna Jankowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Longin Pastusiak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Longin Pastusiak |