Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Federico Moccia |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Federico Moccia |
Matematyka z sensem LO kl.1 podręcznik
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Szymański, Marek Lewicki, Ryszard Kalina |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Szymański, Marek Lewicki, Ryszard Kalina |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ann-Marie Macdonald |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ann-Marie Macdonald |
Konie. Kurs rysowania i malowania.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Philippe Legendre |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Philippe Legendre |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Marka odzieży: Raster
Model odzieży: 16/033 Uparciuch
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Chłopiec
Składnik surowcowy: bawełna 100%,
OpisProducenta:
Stylowa lekka czapeczka z daszkiem. Wykonana w 100% z bawełny- idealna na lato. Dodatkowo poprze daszek chroni oczy Maluszka przed nadmiernymi promieniami słońca. Wyjątakowa- przyjemna w dotyku i przewiewna z delikatnymi nausznikami. Model wiązany pod szyją.
Produkt wyprodukowany w Polsce, wykonany z najwyższej jakości materiałów.
UWAGA! W celu dobrania idealnego rozmiaru czapki należy zmierzyć obwód głowy - uwzględniając iż czapki są elastyczne.
Skład: 100% bawełna.
Płeć: Kobieta Typ: Czapka
Kraków Jana Pawła II. Wersja polsko-angielsko-niemiecka
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franciszek Macharski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franciszek Macharski |
Książka z szablonami. Potrafię rysować. Budowniczy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Szczepanik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Szczepanik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Ludlum |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Ludlum |
Część humanistyczna GIMN kl.1-3 Repetytorium gimnazjalisty
format 180x250
oprawa broszurowa
Repetytorium podzielone na część dotyczącą języka polskiego oraz część dotyczącą histori i- zawiera około 150 zagadnień z obu tych przedmiotów. Kolejne zagadnienia omówione są w podobny sposób: zaczynają się przedstawieniem problematyki, zawierają wyjaśnienie trudnych słów, na końcu podsumowując podana wiedzę. Do każdego tematu opracowano szereg ćwiczeń dla uczniów - podobne może on spotkać na egzaminie kończącym gimnazjum. Nowatorska forma łącząca repetytorium z ćwiczeniami z pewnościa okaże się niezastapiona pomocą w przygotowaniu ambitnych uczniów do tak ważnego egzaminu.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Białek, Przemysław Kowalczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Białek, Przemysław Kowalczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Georg Feuerstein |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Georg Feuerstein |
FISZKI. Język francuski - Słownictwo 3.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Stefek Burczymucha, Pranie, Tęcza
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Konopnicka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Konopnicka |
Podróżnik Gucio poznaje. Zwierzęta świata.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
format B5
stron 180
oprawa miękka, klejona
Diagnoza stanu wiedzy studentów z regionu warmińsko-mazurskiego na temat sekt i stosowanych przez nie technik manipulacji Sekty towarzyszą człowiekowi od stuleci i mają ogólnoświatowy charakter. Początkowo związane z religijną płaszczyzną życia, obecnie przenoszą swoje wpływy na ekonomię, edukację, a nawet politykę i rozrywkę, stając się prawdziwym zagrożeniem dla współczesnego człowieka, jego rozwoju i wolności. Na oddziaływanie ugrupowań destrukcyjnych narażeni są wszyscy obywatele, ale najbardziej ludzie młodzi, inteligentni, wykształceni, wrażliwi. W książce przeanalizowano wiedzę młodzieży studenckiej na temat sekt. Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Pierwsze dwa zawierają podstawy teoretyczne dotyczące problematyki sekt oraz stosowanych przez nie technik manipulacji. Cztery pozostałe dotyczą metodologicznych podstaw przeprowadzonych badań, otrzymanych wyników i wyciągniętych z nich wniosków. Przedstawiona teoria pozwala na bliższe poznanie zagadnień związanych z grupami destrukcyjnymi. Książka skierowana jest do młodych ludzi, rodziców, pedagogów, a także do wszystkich, którzy interesują się problematyką sekt lub dopiero zamierzają pogłębić wiedzę na ten temat. Osoby poszukujące wiedzy dotyczącej ugrupowań destrukcyjnych mogą w tej książce odnaleźć przynajmniej niektóre odpowiedzi na stawiane sobie i innym pytania o definicję sekty, jej cechy, przyczyny przynależności, skutki oddziaływania i stosowane techniki manipulacji. Czytelnik niniejszej publikacji zyska świadomość zagrożenia, jakie niesie ze sobą lekkomyślna decyzja o wstąpieniu do jakiejkolwiek bliżej nieznanej organizacji, wspólnoty, grupy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Mudrak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Mudrak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charles Perrault |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charles Perrault |
Sylaby i rzeczowniki cz.2 J-M. Słucham i uczę się mówić
Lektor: Elżbieta Wianecka
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.
Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek.
Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.
Optymalny sposób stymulacji to codzienne 2x10 minutowe słuchanie nagrania, z wykorzystaniem indywidualnych słuchawek.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Wianecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Wianecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Rebizant-Siwiło |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Rebizant-Siwiło |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | LORIN |
Kod producenta | LORSK5341 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | LORIN |
Kod producenta | LORSK5341 |
Od niechęci do akceptacji. O wychowaniu dzieci do tolerancji wobec osób niepełnosprawnych
format B5
stron 232
oprawa miękka, klejona, folia matowa
Nowoczesne społeczeństwo stawia współczesnej szkole określone poziomem cywilizacji i charakterem kultury wymagania w zakresie kształcenia i rozwoju uczniów. Jednym z takich wymagań jest uczenie tolerancji wobec osób niepełnosprawnych, które wyraża postawę szacunku wobec osoby. Potrzeby i problemy osób niepełnosprawnych winny stanowić istotny element w organizacji i funkcjonowaniu całego społeczeństwa. Z tego powodu kształtowanie tolerancji należy rozpoczynać możliwie najwcześniej - doskonałe środowisko do podejmowania tego typu działań stanowi szkoła. Przedstawiona problematyka jest obrazem zdiagnozowania tolerancji dzieci przejawianej wobec niepełnosprawnych rówieśników oraz nastawienia, działań i samooceny nauczycieli w zakresie rozwijania i uczenia takiej postawy. Poznanie wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy uczniami pełnosprawnymi i niepełnosprawnymi w klasie może okazać się przydatne dla ich poprawy. Może też stanowić przesłankę dla podejmowania właściwych relacji w tej sferze pracy wychowawczej. Rezultaty przeprowadzanych badań pozwoliły zgłębić problematykę. Ukazały konieczność działań w tym obszarze społecznych kontaktów.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Rudek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Rudek |