Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Donata Subbotko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Donata Subbotko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Jaromir |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Jaromir |
Matematyka LO kl.1 ćwiczenia i zadania / zakres podstawowy i rozszerzony
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Czarnowska, Wojciech Babiański, Lech Chańko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Czarnowska, Wojciech Babiański, Lech Chańko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomas Halik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomas Halik |
Boso przez świat - Vanuatu. DVD.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Cejrowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Cejrowski |
Puzzle 60 elementów Hansel and Gretel
Wiek: 4+
Format obrazka: 32 x 23cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Prawo prywatne międzynarodowe.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Terentiew |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Terentiew |
stron 142
format 12,5 x 19,5 cm
oprawa broszurowa
Błyskotliwa wiwisekcja ludzkich dusz. Richard i Diane są w sobie szaleńczo zakochani i wkrótce zamierzają się pobrać. Chociaż może nie tak szaleńczo, jak się wydaje. A z tym ślubem to też nic pewnego. Tak naprawdę, to myślą o rozstaniu. Czego oni właściwie chcą?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eric Emmanuel Schmitt |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eric Emmanuel Schmitt |
Magiczny domek na drzewie. Część 3. Poranek wśród mumii.
Jacek i Ania dzięki magicznemu domkowi odbywają podróż w czasie do starożytnego Egiptu. Spotykają tam królową, która choć umarła bardzo dawno temu, teraz potrzebuje ich pomocy. Czy bohaterowie rozwiążą zagadkę ukrytą w piramidzie, czy też sami staną się kolejnymi mumiami?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mary Pope Osborne |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mary Pope Osborne |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Lutz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Lutz |
Porwanej i sprzedanej powrót do piekła. Moja historia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sarah Forsyth |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sarah Forsyth |
stron 110
oprawa miękka
format 16 x 23 cm
Konstruktywny postmodernizm charakteryzuje się tym, że za podstawę przyjmuje równoważność poszczególnych zjawisk, które w swej różnorodności traktowane są jako godne uwagi w jednakowym stopniu. Dlatego oczywiste wydaje się to, że dzieci, będąc równie ważne jak osoby dorosłe, są od samego początku pełnowartościowymi ludźmi i niepotrzebna jest tutaj żadna interwencja, nawet ze strony szkoły. Autor odpowiada na pytanie, jakie konsekwencje mogą wynikać dla szkoły ze spojrzenia na człowieka z postpedagogicznej perspektywy. Odnosząc prawa człowieka do dzieci szkolnych, dochodzi do fascynujących odkryć związanych ze szkołą przyszłości. Szkole ? tu i teraz ? daje on impuls do wprowadzenia postmodernizmu w jej codzienność. Rodzicom udziela porad opartych na wnikliwej analizie i praktyce, aby potrafi li redukować stres związany z kontaktem ze szkołą oraz łagodzić i leczyć cierpienia swych dzieci. Nauczycielom proponuje nowy rodzaj samorozumienia, który pozwala zerwać więzy sztywnej roli i pomaga w wyczerpującej pracy. Czytelnik dostrzeże tutaj siłę i odwagę nauczyciela, które sprawiają, że klasa szkolna staje się znacznie bardziej przyjazna dzieciom. W książce Jaka może być szkoła? dochodzi do spotkania wizji i rzeczywistości. Wszy Myślę, że istotę twórczości pedagogicznej Schoenebecka, mocno osadzonej w filozofii, najlepiej oddaje Bogusław Śliwerski, który stwierdza, że chodzi przede wszystkim o zdobywanie szeroko pojętej samowiedzy, a nie o wzajemną eliminację racji i udowadnianie wyższości własnych argumentów, teorii czy doświadczeń. Gorąco zachęcam czytelnika do lektury książki, którą przenika głęboka troska o to, aby dziecko i nauczyciel mogli jak najczęściej spotykać się na płaszczyźnie osobowej. Tylko wtedy szkoła i jednocześnie rodzina będą mogły skutecznie zapobiegać wszelkim działaniom zmierzającym do uczynienia z nich narzędzi ``produkcji`` osobowości autorytarnych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Von Schoenebeck Hubertus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Von Schoenebeck Hubertus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiesław Drabik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiesław Drabik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Włodzimierz Przybylski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Włodzimierz Przybylski |
Bluzka Damska Model K-32-004 SET2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |