Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ranga Yogeshwar |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ranga Yogeshwar |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edmund Niziurski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edmund Niziurski |
Dziewięć żyć Chloe King. Tom 1. Upadła
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Liz Braswell |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Liz Braswell |
Piłkarska America. Encyklopedia FUJI. Tom 46
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Gowarzewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Gowarzewski |
Gra edukacyjna przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym. Rozwija umiejętność kojarzenia ze sobą elementów. Dzieci kojarzą elementy i układają je w całość.
Wiek: 5+
Liczba graczy: 2
Czas gry: 30 min
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Rusinek, Dorota Combrzyńska-Nogala |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Rusinek, Dorota Combrzyńska-Nogala |
Powieść błyskotliwa, skrząca się humorem i traktująca o sprawach żywo nas dziś obchodzących, a do tego przewrotna. ``Jestem nudziarą`` - wyznaje na samym początku bohaterka powieści, Agata. ``I mam przerąbane`` - dodaje. No, faktycznie - skoro wyemancypowana kobieta współczesna ``w wieku lat trzydziestu nie miała jeszcze ani jednego męża, spała tylko z czterema facetami, była zaledwie na trzech balach i nie zmieniła pracy ani razu, odkąd ją podjęła``- powodów do dumy za bardzo nie ma. Ale co się odwlecze... Raz Agata daje szefowi (stuknięty dziwkarz) po gębie i teraz już pracę zmienić musi.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Szwaja |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Szwaja |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Simon Tofield |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Simon Tofield |
Angry Birds. Magnetyczne świnie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORFI131 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORFI131 |
Kostium kąpielowy Miami Oltremare M-231 Niebieski (106)
Tabela rozmiarów | S | M | L | XL | XL/M |
Twój obwód w biuście |
80-82 | 83-85 | 86-88 | 89-91 | 89-91 |
Twój obwód pod biustem |
64-70 | 68-74 | 72-78 | 76-82 | 76-82 |
Obwód bioder | 82-88 | 86-92 | 90-96 | 94-100 | 86-92 |
Wysokość tyłu fig |
19 cm | 20 cm | 21 cm | 22 cm | 20 cm |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jason Mott |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jason Mott |
stron 320
format 14,5 x 20,5 cm
oprawa broszurowa
Książka, która wywołała jeden z najgłośniejszych sporów intelektualnych końca XX wieku. Kiedy w 1989 roku wraz z murem berlińskim legł w gruzach komunizm, Francis Fukuyama ogłosił w swym słynnym eseju Koniec historii. Odwołując się do nauk przyrodniczych oraz do filozofii Hegla i Nietzschego, stworzył on niezwykle ciekawą koncepcję, wedle której nastąpił kres konfliktów między wielkimi systemami politycznymi, zaś wszystkie społeczeństwa będą od tej pory dążyć do modelu liberalnej demokracji - wprawdzie nie wolnego od wad, ale najlepszego z możliwych. Amerykański myśliciel stawia w swej książce bardzo istotne pytania: Czy celowe jest dociekanie historii ludzkości? Czy zmierza ona w jakimś wyraźnym kierunku? W jakim punkcie względem ``końca historii`` się znaleźliśmy? I kim jest ów ``ostatni człowiek`` zamieszkujący świat krańca dziejów? To niezwykle inspirująca i prowokująca lektura, która przysporzyła Fukuyamie zarówno wielu wrogów i krytyków, jak i zagorzałych wielbicieli uważających go za proroka nowego porządku. Czy jej główne tezy w świecie po 11 września są nadal aktualne?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Francis Fukuyama |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Francis Fukuyama |
Ostrożnie. Wszystko ,co powinno wiedzieć dziecko,żeby mogło bezpiecznie bawić się w domu.
Podobno dzieci najczęściej ulegają wypadkom we własnych domach. Czy można temu zaradzić? W dużej mierze tak. Trzeba uczulić je na pewne zagrożenia. Ostre przedmioty, gorące płyny, trujące substancje - to wszystko może być niebezpieczne. Ale uwaga, \"uczulić\" nie znaczy \"nastraszyć\"! Rozmawiajmy z dziećmi, żartujmy, śmiejmy się - i czytajmy tę książkę. To naprawdę wystarczy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Kasdepke |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Kasdepke |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lady M |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lady M |
Wesołe bazgrołki Zwierzęta świata
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krystyna Bardos |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krystyna Bardos |
Puzzle 60 elementów Planes 26892
Wymiary obrazka po ułożeniu: 33,5 x 23,5 cm.
Wiek: 5+.
Johann Friedrich Herbart i jego miejsce w kontekście pokantowskiej myśli idealistycznej.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Murzyn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Murzyn |