Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jonathan Rogers |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jonathan Rogers |
Sukienka Sukienka Grace Black-Mustard
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kortas |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kortas |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Helen Mccabe |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Helen Mccabe |
Domowe przedszkole ze świnką Różą. Literki i szlaczki
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
format B5
stron 172
oprawa twarda, szyta
Szkoła publiczna nie jest w realizowanych przez siebie funkcjach instytucją demokratyczną, gdyż nie są w niej powszechnie uznawane i szanowane zasady demokracji: wolności, godności, solidarności i praworządności w stosunku do wszystkich przedmiotów edukacji. Fundamentalnym bowiem warunkiem demokracji jest podmiotowość społeczeństwa, gwarancje kontrolowania wybranych przez nie władz oraz zaistnienie lokalnych struktur jednostkowego uczestnictwa i współodpowiedzialności. Tymczasem badania socjologiczne i pedagogiczne wykazują, że w szkołach publicznych nie jest przestrzegana zasada suwerenności nauczycieli w relacji z władzą oświatową, uczniów w relacjach z nauczycielami i rodziców w kontaktach z pedagogami. Książka adresowana jest przede wszystkim do nauczycieli, rodziców i nadzoru pedagogicznego szkół publicznych oraz do osób kształcących nauczycieli. Tropi zło w edukacji szkolnej, uniemożliwiające zaistnienie w niej demokracji, pomimo deklaracji ustawowych i dobrych intencji samych pedagogów.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusław Śliwerski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusław Śliwerski |
Dieta garstkowa. 140 przepisów na zdrowie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Lewitt |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Lewitt |
Rozpoznaję obrazki – poznaję słowa \\\"Czerwony Kapturek\\\"
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Sweter Damski Model J-39-010 BLUE
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Clemmy Plus: Zestaw 60 klocków
Wiek: +18 miesięcy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Diane Chamberlain |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Diane Chamberlain |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Rochala |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Rochala |
Marka odzieży: Obsessive
Model odzieży: Bodystocking N101
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: NIE
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: metallgran 90%, elastan 10%,
OpisProducenta:
Odważne bodystocking zakładane na szyję z intrygującymi wycięciami na piersi i w kroku. Wykonane z elastycznej ażurowej siateczki o drobnych oczkach, bardzo miękkiej i przyjemnej w dotyku. Kreacja opina całe ciało, dzięki czemu korzystnie modeluje sylwetkę podkreślając atuty kobiecości. Całość wygląda elegancko i niezwykle efektownie.
Skład: 90% nylon, 10% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: bodystocking
Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce
format B5
stron 142
oprawa miękka
Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce to próba nowego spojrzenia na proces uczenia się języka angielskiego perspektywy psychopedagogicznej, a także inną analizę motywacji wewnętrznej, która jest przedmiotem wielu publikacji czysto psychologicznych. Prowadząc badania nad motywacją wewnętrzną, w książce tej uwzględniono również taką właściwość jak poczucie kontroli jednostki oraz typ osobowości ucznia. Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie: jak stymulować motywację do nauki języka obcego, jak rozbudzić rzeczywiste zainteresowanie językiem obcym. Drama będąca głównym zagadnieniem niniejszej pozycji wydaje się odpowiedzią na postawione pytania. Drama to niekonwencjonalny, twórczy sposób nauki poprzez aktywną identyfikację z wyobrażonymi rolami i sytuacjami. Drama to metoda nauczanie, która uwzględnia wiedzę o uczącym się, procesie uczenia się oraz rzeczywistości społecznej, w jakiej żyjemy. Nauka języka obcego to proces interakcji i komunikacji pomiędzy nauczycielem a uczniem, będący odbiciem zróżnicowanych stanów emocjonalnych i intelektualnych wobec konkretnych sytuacji. Wiele osób niechętnie konwersuje w języku obcym, bo brak wiedzy i świadomość popełnionych błędów wprawiają je w zakłopotanie. Zaletą dramy jest to, że nadaje ona sytuacji dynamiczne, interpersonalne tło, które wymaga od uczestnika natychmiastowej odpowiedzi. Uczestnicząc w niej, uczniowie często zapominają o brakach językowych, przełamują lęk i optymalnie wykorzystują posiadane wiadomości. Niniejsza książka to próba twórczego spojrzenia na proces uczenia się języków obcych oraz propozycje praktycznych rozwiązań pedagogiczno-metodycznych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Gałązka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alicja Gałązka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franciszek Zabłocki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franciszek Zabłocki |
Piszę literki i czytam. Edukacja przedszkolaka
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Szorty Damskie Model L-36-006 BEIGE
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
oprawa twarda
format A4
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danuta Wawiłow |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danuta Wawiłow |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sassa Mode |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sassa Mode |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |