Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alfred Szklarski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alfred Szklarski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nora Roberts |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nora Roberts |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miller John Jackson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miller John Jackson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Manfred Spitzer |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Manfred Spitzer |
Kubuś i przyjaciele. Raz, dwa, trzy... Puchatek szuka!.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Catherine Hapka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Catherine Hapka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nipplex |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nipplex |
Littlest Pet Shop. Zabawa kredą.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Poprowadź do boju Marinsów, używaj ciężkiej broni, zakładaj w korytarzach pułapki, rozstawiaj miny i broń ludzkości przed obcymi!
Poprowadź do boju Alienów, używaj tuneli wentylacyjnych, wyłączaj elektryczność w bazie, przeprowadzaj niespodziewane ataki na ludzi!
Poprowadź do boju Naukowców i mimo bitewnego piekła staraj się zbierać informacje o obcych rasach, ustawiaj kamery i laboratoria, by zebrać punkty danych!
Poprowadź do boju Szaraków, przejmij kontrolę nad umysłem przeciwników, steruj ich ruchami, używaj sond, by osłabić ich siłę i wolę!
Poprowadź… o Pandorze, piątej frakcji dowiecie się później…
W grze Tezeusz gracze aktywują jeden z trzech pionów swojej frakcji i poruszają nim, by dostać się do jednego z pięciu unikalnych pomieszczeń w grze. Pozwoli im to wywołać szturm na siły przeciwnika, przegrupować się, czy rozwinąć swoje zdolności. Każdy ruch gracza ma wpływ na możliwości ruchu kolejnego gracza – w swojej turze gracze muszą więc nie tylko myśleć o tym, gdzie chcą się udać, ale także dokąd za żadne skarby nie mogą dopuścić przeciwnika!
Do poszczególnych pomieszczeń w trakcie gry dołączane są karty z dodatkowymi zdolnościami i działaniem, takie jak szyby wentylacyjne (Alieni), stanowiska bojowe (Marines), Kamery (Naukowcy), czy sondy badawcze (Szaraki). W ten sposób wraz z rozwojem gry każda z frakcji stara się przekształcić stację Tezeusz w taki sposób, by łatwiej pokonać przeciwników. Każda frakcja ma swoją unikalną talie kart, dzięki czemu rozgrywki są różnorodne, a Tezeusz za każdym razem wygląda nieco inaczej!
Zawartość pudełka:
110 kart,
7 planszy,
12 pionów,
żetony,
instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 45 minut
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Pończochy Calze 03 Ars Amandi Gatta
Świat 2-latka. Zeszyt pierwszy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Rok wydania: 2010
Sympatyczna powieść dla współczesnych nastolatków napisana w formie pamiętnika. Świetnie wpasowana w codzienne realia, posługuje się językiem dzisiejszych nastolatków, co z pewnością zbliża Autorkę do czytelników. Historia grupy młodych ludzi, których życie toczy się nie tylko wokół szkoły i imprez w gronie przyjaciół. Nieraz muszą się oni zmagać z całkiem dorosłymi problemami. Ania, Nika, Blondi, Paula to zgrana paczka, która patrzy bardzo krytycznie, nie tylko na świat swoich kolegów, ale również na świat dorosłych!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Majger |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Majger |
Myślę, rozwiązuję i ... wiem! Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas 1–3
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Hinz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Hinz |
Język polski Świat w słowach i obrazach GIMN kl.2 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mariola Michalska, Dorota Plata, Dorota Sobol |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mariola Michalska, Dorota Plata, Dorota Sobol |
Scooby-Doo. Wielkie kolorowanki cz. 1
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Zinn i sztuka serwisowania roweru górskiego
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lennard Zinn |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lennard Zinn |
Messi. Historia chłopca, który stał się legendą
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Luca Caioli |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Luca Caioli |
Mądra mysz. Zuzia jedzie na wieś.
Oprawa broszurowa.
Strony 24.
Format 19,0x19,0 cm.
Zuzia spędza wakacje na wsi. Mieszkają tam kury i króliki, krowy i świnie, a przede wszystkim jej nowa koleżanka, Agnieszka. Agnieszka pokazuje Zuzi zagrodę i wszystkich jej mieszkańców. Na koniec Zuzia dowiaduje się nawet, skąd bierze się mleko, które pije codziennie rano.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eva Wenzel-Burger, Liane Schneider |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eva Wenzel-Burger, Liane Schneider |