Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Chimamanda Ngozi Adichie |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Chimamanda Ngozi Adichie |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Przybyłek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Przybyłek |
Samotna wśród przyjaciółek czyli o rywalizacji między kobietami.
Oprawa broszurowa.
Strony 144.
Format 14,0x21,5 cm.
Przyjaźnie między kobietami są inne niż te między mężczyznami. Wśród prawdziwych przyjaciółek panuje zazwyczaj większa bliskość, poruszane są bardziej osobiste tematy niż wśród mężczyzn. Wydaje się, że nie ma tam miejsca na konkurencję, zawiść i zazdrość. Jednak rzeczywistość jest zupełnie inna. Zwłaszcza tam, gdzie możliwości rozwoju kobiet są ograniczone, a więc w obszarze kariery zawodowej, partnerstwa i rodziny, konkurencja jest szczególnie zacięta. Autorka obrazowo opisuje jej podstawowe schematy i wyjaśnia, dlaczego nie można się bez niej całkowicie obyć. Przyjaźń i współzawodniczenie, bliskość i konkurowanie ze sobą towarzyszą wzajemnym stosunkom sióstr, koleżanek, znajomych - i oczywiście przyjaciółek. Kto będzie tego świadomy, nie tylko nauczy się z tym żyć, ale też zacznie zauważać pozytywne strony rywalizacji. Oto wyjątkowa książka o najbliższej przyjaciółce - najlepszej rywalce.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eva Meschede |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eva Meschede |
Multimedialny słownik wyrazów obcych PWN (Płyta CD)
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Odjazdowe abc. Książeczka edukacyjna z naklejkami cz.2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Wejner |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Wejner |
STEREOTYPY I UPRZEDZENIA Najnowsze ujęcie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hewstone Miles, Charles Stangor, Macrae Neil |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hewstone Miles, Charles Stangor, Macrae Neil |
Maskotka Niebieski Nosek - Żółw
Koszulka Miamor Chemise + stringi GRATIS!
Rozmiar | S/M | L/XL | XXL |
Obwód pod biustem | 70-75 cm | 76-80 cm | 81-85 cm |
Obwód w biodrach | 80-93 cm | 90-105 cm | 100-110 cm |
Wzrost | 145-172 cm | 145-172 cm | 145-172 cm |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Czerwińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Czerwińska |
Rośliny ozdobne w architekturze krajobrazu. Drzewa i krzewy iglaste. Podręcznik cz.3
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Latocha |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Latocha |
Tabela rozmiarów (w cm) | Długość bluzki | Szerokość (obwód biustu) | Obwód w pasie (talia) |
S/36 | 58 | 82-84 cm | 70-76 |
M/38 | 60 | 84-88 cm | 72-78 |
L/40 | 62 | 86-92 cm | 78-82 |
XL/42 | 64 | 88-96 cm | 80-84 |
XXL/44 | 66 | 90-100 cm | 82-86 |
REKLAMA - Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
format A5
oprawa twarda
stron 152
Ksiażka podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać - i często naprawdę działa - nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Heath |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Heath |
Kostium kąpielowy Leah Mare M-216 Błękitny (59)
Tabela rozmiarów | S | M | L | XL |
Twój obwód w biuście |
80-82 | 83-85 | 86-88 | 89-91 |
Twój obwód pod biustem |
64-70 | 68-74 | 72-78 | 76-82 |
Obwód bioder | 82-90 | 88-94 | 92-98 | 96-102 |
Wysokość tyłu fig |
20 cm | 21 cm | 22 cm | 23 cm |
Ucieczka z tajemniczego ogrodu
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rafał Witek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rafał Witek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wójcicki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wójcicki |
Rycerze gry- zabawy- wycinanki- układanki
oprawa miękka
format 21,5 x 26,5 cm
O to książka pęłna pomysłów na świetną zabawę! W środku znajdziecie nie tylko rebusy, puzzle i kolorowanki, lecz takżę figurki rycerza i konia, grę planszową, ponad 30 naklejek i mnóstwo instrukcji- jak zrobić pacynkę, ramkę na zdjęcia, a nawet jak przygotować pyszne tosty!
Moje dziecko żegna się z pieluszką
stron 142
oprawa twarda
format 13,0 x 20,0 cm
Kiedy nadchodzi właściwy moment? Jak można przygotować dziecko? Co można zrobić, aby pomóc dziecku? Niektórym dzieciom przychodzi to z łatwością, inne potrzebują więcej czasu, ale dla wszystkich droga od pieluchy do nocnika jest trudną fazą dojrzewania. Od kiedy dziecko powinno kontrolować swoje potrzeby fizjologiczne? Ekspertki od tematów rodzinnych, dr Heike Kovács i Birgit Kaltenthaler pokazują, kiedy nadchodzi właściwy moment i jak rodzice mogą pomóc dziecku w nauce kontrolowania potrzeb fizjologicznych. Dzięki temu dziecko łatwiej przyzwyczai się do nocnika i również w nocy nie będzie potrzebowało pieluchy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heike Kovacs, Birgit Kaltenthaler |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heike Kovacs, Birgit Kaltenthaler |
Koszmarny Karolek i drakońska dawka
format 12,4 x 19,5 cm
stron 268
miękka oprawa
Dla wielbicieli Koszmarnego Karolka przygotowaliśmy potrójną dawkę śmiechu, na którą składają się trzy książeczki: Koszmarny Karolek i cuchnąca bomba, Koszmarny Karolek i wstrętne gacie oraz Koszmarny Karolek i wizyta królowej. Ta dawka jest jeszcze bardziej drakońska dzięki dołączonej do niej płycie CD.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Francesca Simon |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Francesca Simon |
Akademia wampirów. Pocałunek cienia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richelle Mead |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richelle Mead |
Oprawa twarda.
Strony 660.
Format 15,5x21,0 cm.
Drugi tom trzytomowej edycji Dzienników Jarosława Iwaszkiewicza (1894-1980) to nie tylko interesująca kontynuacja wielu wątków z tomu poprzedniego. Rok 1956, będący cezurą w najnowszej historii Polski, stanowi także datę graniczną w diariuszu Iwaszkiewicza, który w swoich zapiskach coraz więcej uwagi poświęca wydarzeniom politycznym. Pisarz silnie przeżywa polski Październik, z napięciem śledzi rozwój wypadków na Węgrzech, zastanawia się nad genezą swojego politycznego \"zaślepienia\". Jednocześnie jego zapiski nie tracą intymnego charakteru. Ważne - by nie powiedzieć: eksponowane - miejsce zajmuje homoseksualny związek pisarza z Jerzym Błeszyńskim. Dramatyczna historia tej miłości, mająca swoje literackie odzwierciedlenie w Kochankach z Marony, wiele mówi o życiu uczuciowym Iwaszkiewicza, o jego wrażliwości, dojmującej potrzebie miłości, poczuciu osamotnienia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jarosław Iwaszkiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jarosław Iwaszkiewicz |