Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | James Eloisa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | James Eloisa |
Język angielski Fairyland 4 ćwiczenia SP
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jenny Dooley, Virginia Evans |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jenny Dooley, Virginia Evans |
oprawa twarda
format 13 x 20 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Bart |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Bart |
Garść radości, szczypta złości. Mnóstwo zabawnych ćwiczeń z uczuciami.
Oprawa broszurowa.
Strony 64.
Format 16,5x23,5 cm.
NOWA, SIÓDMA KSIĄŻKA z serii Wojciecha Kołyszko o uczuciach. We wcześniejszych sześciu pełnych przygód bajkach, przedstawił najważniejsze emocje: złość, radość, smutek, zazdrość, strach i wstyd. GARŚĆ EMOCJI, SZCZYPTA ZŁOŚCI zbiera wszystkie informacje o tych uczuciach i proponuje mnóstwo zabawnych i pouczających ćwiczeń. POZNAJ SWOJE UCZUCIA Wszystkie dzieci odczuwają emocje. Będą szczęśliwe, jeśli potrafią je zaakceptować i rozpoznać ich ukryty sens. Dzięki tej mądrej książeczce, obfitującej w zabawne i pouczające ćwiczenia rysunkowe, mali czytelnicy nauczą się, że uczucia są dobre i pożyteczne. Czasem motywują do działania, a czasem przestrzegają przed niebezpieczeństwem. Dzieci dowiedzą się, że wszystkie emocje trzeba szanować i nie można się ich bać. Wspólne rysowanie z dziećmi to świetna, pouczająca zabawa także dla dorosłych! Dzięki niej lepiej poznają swoje dziecko, jego ukryte niepokoje i radość z przeżywania świata. MNÓSTWO ĆWICZEŃ I GOTOWE SCENARIUSZE ZAJĘĆ Książka jest tak skonstruowana, że każdy jej rozdział to gotowy scenariusz zajęć. Stanowi znakomitą pomoc edukacyjną dla nauczycieli w przedszkolach i w młodszych klasach szkolnych. Pomysłowe scenariusze pomogą rozwinąć wyobraźnię, kreatywność, samodzielność myślenia dziecka, jak również podbudują jego wiarę w siebie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jovanka Tomaszewska, Wojciech Kołyszko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jovanka Tomaszewska, Wojciech Kołyszko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
1000 duńskich słów(ek). Ilustrowany słownik duńsko-polski, polsko-duński
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
uniLOGO 3. Krok pierwszy. Głoska r po spółgłoskach
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Lubner-Piskorska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Lubner-Piskorska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Seghi |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Seghi |
Origami z wierszykami. Kaczuszka Omi na wsi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Frączek, Dorota Dziamska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Frączek, Dorota Dziamska |
Mój niesforny szczeniak cz. 3. Zabawy z Urwisem
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Holly Webb |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Holly Webb |
Zoobles. Kolorowanki z naklejkami
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Osoby niepełnosprawne w opiniach dzieci
format B5
stron 182
oprawa miękka, klejona, folia matowa
W książce rozpatrywane są opinie dzieci w wieku sześciu i dziesięciu lat na temat osób niepełnosprawnych, uzyskane metodą badań sondażowych oraz metodą indywidualnych przypadków. Badaniom poddano trzy grupy osób: dzieci, ich rodziców oraz nauczycieli. Głównymi kryteriami doboru w odniesieniu do dzieci były: wiek, płeć oraz doświadczenia związane z osobami niepełnosprawnymi (w rodzinach, placówkach masowych i integracyjnych). Kryterium doboru grupy rodziców było posiadanie dziecka objętego programem badawczym. W badaniach wzięły również udział nauczycielki pracujące z dziećmi w placówkach integracyjnych i masowych. Głównym celem badań było ukazanie, jak jednostka spostrzega osoby niepełnosprawne, oraz ustalenie wspólnych cech badanego zjawiska dla wszystkich osób objętych badaniami. Autorka starała się odpowiedzieć na pytanie: Jak dzieci sześcioletnie i dziesięcioletnie spostrzegają osoby niepełnosprawne oraz jakie czynniki różnicują kształtujący się obraz osoby niepełnosprawnej u dziecka? Treści przedstawione w książce mogą stać się źródłem wiedzy, inspiracji i refleksji dla nauczycieli przedszkoli lub klas I-III, dyrektorów (przedszkoli i szkół), doradców metodycznych, studentów pedagogiki oraz innych osób, które profesjonalnie zajmują się organizacją warunków edukacji dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anetta Soroka-Fedorczuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anetta Soroka-Fedorczuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Graham Masterton |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Graham Masterton |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Kłosińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Kłosińska |
Język angielski Blockbuster 1 ćwiczenia GIMN
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Virgina Evans, Jenny Dooley |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Virgina Evans, Jenny Dooley |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bettina Belitz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bettina Belitz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kartes Moda |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kartes Moda |