format 12,5 x 19,5 cm
oprawa miękka
Bądź wola Wasza, o Przedksiężycowi ! Lunapolis. Miasto w szponach kultu sztuki. Tu nawet mordercy dążą do perfekcji. I są art-zbrodniarzami. Dzieci zamawia się u duszoinżynierów. W konkurencyjnych korporacjach. Dorosłe beztalencia kasowane są w okamgnieniu, by jako ludzkie odpady zgnić w cuchnących, rozkładających się światach przeszłości. Przebudzenia dostąpią tylko najdoskonalsi, albowiem tak chcą Przedksiężycowi.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kańtoch |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kańtoch |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Italo Calvino |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Italo Calvino |
Ćwiczenia w pisaniu dla klas I-III. Redagowanie tekstów
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stenia Doroszuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stenia Doroszuk |
Musca babydoll koszulka + figi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Mizielińska, Daniel Mizieliński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Mizielińska, Daniel Mizieliński |
YASMINE - Rajstopy damskie fishnet
Język niemiecki Kompass 4 Gry i zabawy językowe GIMN
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Nowicka, Dorota Wieruszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Nowicka, Dorota Wieruszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ESOTIQ |
Kod producenta | ESOKO32023 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ESOTIQ |
Kod producenta | ESOKO32023 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Sroka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Sroka |
Refleksyjna powieść o stracie, przezwyciężaniu smutku i poszukiwaniu korzeni, w duchu późnych filmów Kieślowskiego. Kompozytor Adam Anker, urodzony w Krakowie, od lat mieszka w Nowej Zelandii z córką, którą sam wychował. Jej nagła śmierć wytrąca go z równowagi. Bardzo samotny, Adam trafia na ślad swej rodziny, o której nie wie prawie nic. Czy podróż do rodzinnego Krakowa w poszukiwaniu żydowskiego rodowodu, pełna zaskakujących odkryć z czasów wojny, pomoże mu załagodzić ból po stracie córki?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Linda Olsson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Linda Olsson |
Osiemnastoletnia Mikaela Lijphart postanawia spotkać się po raz pierwszy ze swoim biologicznym ojcem. Ten zdradza jej, z jakiego powodu został odizolowany w zakładzie psychiatrycznym.
Niedługo potem dziewczyna znika bez śladu.
Dla inspektor policji kryminalnej Ewy Moreno urlop z ukochanym okazuje się czymś innym, niż sądziła. Zamiast spędzać miło czas na plaży, policjantka rozpoczyna dochodzenie. Z przerażeniem odkrywa prawdę o wydarzeniach sprzed szesnastu lat...
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hakan Nesser |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hakan Nesser |
Twoim zadaniem jest rozwijanie swojej cywilizacji poprzez pozyskiwanie innowacji reprezentujących podstawowe odkrycia związane z dziesięcioma epokami naszej historii.
Karty innowacji podzielone są na pięć grup kolorystycznych, co przekłada się na zwiększenie liczby opcji w grze oraz możliwość produkcji zasobów zwiększających siłę twojego ataku i obrony.
Podczas gry będziesz zbierać te karty w swojej strefie w postaci stosów (każdy kolor osobno). Maksymalnie możesz więc posiadać pięć stosów. Na każdej karcie zapisany jest co najmniej jeden dogmat, który wskazuje ideologię twojej cywilizacji w danym momencie.
W grze rozróżniane są dwa rodzaje dogmatów. Dogmat współpracy promuje wszystkich graczy produkujących co najmniej tyle samo zasobów co ty. Dogmat przymusu umożliwia podporządkowanie słabszych (produkujących mniej zasobów) cywilizacji twojej woli.
Aktywuj te dogmaty, aby rozwijać swoją cywilizację szybciej niż robią to przeciwnicy. Pomimo tego, że możesz mieć tylko pięć kart aktywnych w jednej chwili, możesz korzystać z zasobów znajdujących się na kartach w głębi stosów (jeśli stosy te są rozsunięte). Zasoby zwiększają potęgę twojej cywilizacji. Dzięki nim możesz korzystać z kart innowacji swoich przeciwników, przeprowadzać ataki oraz bronić się przed atakami innych graczy.
Przechytrz rywali i zgromadź wraz ze swoją cywilizacją najbardziej imponujące osiągnięcia na przestrzeni kolejnych wieków rozwoju. Trochę sprytu, dużo rozważnych decyzji i odrobina szczęścia - to niezbędne czynniki na drodze do zwycięstwa w Innowacje.
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: 12 +
Czas gry: ok. 30 - 60 minut
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bohdan Królikowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bohdan Królikowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Język polski Teraz polski! SP kl.6 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Marcinkiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Marcinkiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kłosowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kłosowska |
Świnka Peppa Kwik Kwik Kolorowanki
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marta Kaczyńska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marta Kaczyńska |
Mapa-Europa. Mapa ogólnogeograficzna/mapa do ćwiczeń
Format 190 x 160 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Georges Bataille |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Georges Bataille |