Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj
Jeśli chcesz się wybić z tłumu i zarabiać na blogu, to lepszej książki, która ci to ułatwi, na rynku nie znajdziesz. To blisko 400 stron samych konkretów. Dowiesz się z nich, jaką mentalność powinien mieć bloger i co odróżnia dobrego twórcę od przeciętnego. Poznasz etapy, techniki i sekrety komercjalizowania bloga. Dostaniesz odpowiedź na wiele pytań, jakie zadaje sobie każdy bloger, który otrzymuje oferty współpracy od firm. Poznasz szczegóły najciekawszych, ale i najgorszych kampanii. Największe błędy i drobne sukcesy.
Bądź blogerem, nie marnuj się!
Tomek Tomczyk, jeden z najbardziej popularnych i wpływowych blogerów w Polsce. Autor ponad 2000 publikacji, bohater kilkudziesięciu artykułów prasowych. Prowadzi dwa blogi: Kominek IN i Kominek ES, na których porusza tematy związane z psychologią emocji, mediami i szeroko pojętym stylem życia. Każdego miesiąca jego strony notują ponad milion odsłon i tysiące komentarzy czytelników. Współuczestniczył w kreowaniu i realizowaniu kampanii reklamowych dla kilkudziesięciu największych światowych marek, a od 2010 roku prowadzi wykłady i szkolenia dla firm w zakresie PR i reklamy w blogosferze. Autor wydanej w 2012 roku książki Bloger – pierwszego na polskim rynku poradnika dla blogerów. Kocha piłkę nożną, kobiety, podróże, boks i święty spokój. Dużo czyta, głównie o sobie. Nie wie, co to stres i brak wolnego czasu. Ciężko odpoczywa 365 dni w roku. Bloger.Informacje dodatkowe |
---|
Producent | Tomek Tomczyk |
Informacje dodatkowe |
---|
Producent | Tomek Tomczyk |