Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jiri Prokop |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jiri Prokop |
Rozmiar | Obwód w biuście | Długość bluzeczki | Obwód w biodrach | Długość spodni |
S | 82-85 cm | 61 cm | 90-94 cm | 96 cm |
M | 86-89 cm | 62 cm | 95-98 cm | 98 cm |
L | 90-93 cm | 64 cm | 99-102 cm | 100 cm |
XL | 94-97 cm | 65 cm | 103-106 cm | 102 cm |
oprawa twarda
format 13 x 20 cm
stron 136
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Kapuściński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Kapuściński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Sposób na opornych. Skuteczne wywieranie wpływu
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Terry R. Bacon |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Terry R. Bacon |
Problemy edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością. Regionalna specyfika czy ogólnopolska te
Oprawa broszurowa.
Strony 176.
Format 16,0x23,5 cm.
Współcześnie coraz więcej uwagi, przynajmniej w sensie medialnym, poświęca się problematyce niepełnosprawności. W kampaniach społecznych osoby z niepełnosprawnością przedstawiane są jako zdolne do pracy i samodzielnego życia, tak jest w istocie. Zastanowić się jednak należy dlaczego w ogóle potrzebne są kampanie społeczne promujące osoby niepełnosprawne. W książce poprzez analizę sytuacji edukacyjnej osób z niepełnosprawnością podjęto próbę pośredniej odpowiedzi na to pytanie. Wskazano \"grzechy główne\" edukacji skierowanej ku osobom niepełnosprawnych. dotyczące m.in.: braków w przygotowaniu kadry współpracującej z dzieckiem niepełnosprawnym, niedostosowania placówek edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów (począwszy od dostępności fizycznej miejsca, po zagadnienia merytoryczne kształcenia), postaw społecznych wobec niepełnosprawności, marginalizowania problematyki wczesnego wsparcia dziecka w rozwoju, wsparcia rodziny i nauczycieli, czy też wciąż zbyt późnej diagnozy niepełnosprawności. Analiza efektów kształcenia uczniów z niepełnosprawnością doprowadziła autorkę do stwierdzenia, że w Polsce wciąż nie ma strategii kształcenia osób o rozwoju zaburzonym tak na poziomie regionalnym, jak i w skali kraju, co skłaniać może do wniosku, iż kształcenie osób z niepełnosprawnością nie jest priorytetem dla władz resortowych. Problemem, który wybrzmiał w treści książki wyraźnie jest zagadnienie kształcenia pedagogów specjalnych. Autorka stawia tezę, iż w obliczu istniejących przepisów prawa i braku woli ich zmiany, za czas jakiś nie będzie chętnych do studiowania na kierunku pedagogika specjalna, co grozi poważnymi konsekwencjami obniżenia się jakości kształcenia dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością i negatywnie odbić się może na ich przygotowaniu do realizacji zadań społecznych i zawodowych w dorosłości.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Chrzanowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Chrzanowska |
Moje sekrety kulinarne... czyli jak robić, żeby się nie narobić.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bożena Dykiel |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bożena Dykiel |
Spódnica Spódnica Model SSD0528ZI
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Top Secret |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Top Secret |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Tablice szkolne Literatura polska GIMN LO / 2014
• wszystkie ważne pojęcia dotyczące budowy dzieła literackiego
• środki stylistyczne wraz z przykładami ich użycia
• opisy typów liryki, schematy analizy i interpretacji wierszy
• przegląd gatunków i epok literackich
• najwybitniejszych pisarzy i ich najsłynniejsze utwory
— wszystko w jednym tomie
Seria TABLICE SZKOLNE to:
• najszybsza powtórka z każdego przedmiotu
• najważniejsze wiadomości zawsze pod ręką
• praktyczne komentarze, uwagi i wyjaśnienia
• przejrzysty układ i przemyślany dobór tematów
• informacje podane przystępnie, łatwe do zapamiętania
• fakty sprawdzone, wszystkie wiadomości aktualne
• wiedza zgodna ze szkolnymi programami nauczania\"
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joel Shepherd |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joel Shepherd |
Język angielski How can I help you? LO podręcznik cz. 2 / Dla zawodu technik hotelarstwa
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Dolińska-Romanowicz, Dorota Nowakowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Dolińska-Romanowicz, Dorota Nowakowska |
Rosja. Dziedzictwo caratu i władzy radzieckiej.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edward Acton |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edward Acton |
Koszulka Julia II White-Navy Blue
Rozmiar | Wzrost | Obwód bioder | Obwód klatki piersiowej | Długość |
S | 158-164 | 88-92 | 86-90 | 82 |
M | 164-170 | 92-96 | 90-94 | 84 |
L | 176-182 | 96-100 | 94-98 | 86 |
XL | 176-182 | 100-104 | 98-102 | 88 |
XXL | 176-182 | 104-108 | 102-106 | 90 |
XXXL | 176-182 | 108-112 | 106-110 | 92 |
Wskazówki: prać ręcznie-30 st C, prasować w temp. 150 st. C, nie czyścić chemicznie, suszyć w stanie rozwieszonym.
Wygra gracz, który jako pierwszy wybuduje zamek składający się z dziesięciu kart.
Liczba graczy: 2-4
Wiek: 6+
Czas gry: 20 min
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Cejrowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Cejrowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alison Sinclair |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alison Sinclair |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1410 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1410 |