Marka odzieży: Axami
Model odzieży: V-5710 Emerald
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Nie czyścić chemicznie
Składnik surowcowy: poliamid 92%, elastan 7%, bawełna 1%,
Druty: TAK
Liczba haftek poziomych: 3
Liczba haftek pionowych: 2
Miejsce zapięcia: tył
Odpinane ramiączka: NIE
Ramiączka Regulowane: TAK
OpisProducenta:
Czarne body Emerald to zmysłowa alternatywa dla klasycznej bielizny. Idealnie dopasowane, seksowne i niezwykle kobiece – doskonale podkreślą Twoją indywidualność. Elastyczna podszewka w cielistym kolorze sprawia, że jest to model uniwersalny i bardzo wygodny.
Model posiada miękkie miseczki, regulowane, nieodpinane ramiączka, trzystopniowe zapięcie na dwie haftki z tyłu oraz zapięcie na haftki w kroku.
Skład: 92% poliamid, 7% elastan, 1% bawełna.
Płeć: Kobieta Typ: Sexy
Marka odzieży: Dn-nightwear
Model odzieży: TB
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: bawełna 100%,
Miejsce zapięcia: przód
Ciążowa: TAK
Rodzaj dekoltu: okrągły
OpisProducenta:
Koszulka ciążowa idealnie nadaje się dla kobiet w ciąży, a w późniejszym okresie do karmienia.
Koszulka w śliczne paski wykonana z bawełny z głęboko rozpinanym dekoltem, która idealnie dopasowuje się do ciała.
Miękka i przyjemna koszulka, sprawdzi się w ciąży oraz przy karmieniu maleństwa.
Skład: 100% bawełna.
Płeć: Kobieta Typ: koszula
Metafory i analogie w szkoleniach
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mirosław Urban |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mirosław Urban |
Zmiana społeczna a opinie poborowych o zasadniczej służbie wojskowej
format 17,6x25,0 cm
oprawa miękka
stron 225
Podjęty przez Autora temat i sposób jego rozwiązania ułatwi niewątpliwie dalsze poszukiwania - prowadzone przez reprezentantów nauk społecznych nad prowadzeniem badań typu activ research, tak istotnych w okresie intensywnej przebiegającej zmianie społecznej, kiedy to w ich rezultacie uwiarygodniają się sformułowane praktyczne wnioski, kierowane pod adresem odpowiednio wyspecjalizowanych instytucji/instancji społecznych, a w analizowanym przypadku : Resortu Obrony Narodowej.
Zgodnie z sugestią Profesora Piotra Sztompki, Autor zwrócił baczną uwagę na kulturowe imponderabilia szybkich zmian społecznych w okresie narastającej traumy - czy też trafniejsze będzie bardziej określenie politraumy publicznej - oddziaływującej na jednostki i grupy społeczne od początku lat dziewięćdziesiątych po dzień dzisiejszy.
Ponadto proponowana książka, wpisuje się bardzo poważnie w nurt badań i analiz składających się na pomyślną instytucjonalizację (niezbyt dotychczas rozwijanej subdyscypliny) jaką stanowi pedagogika wojska (wojskowa).
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Walancik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Walancik |
Język polski Słowa z uśmiechem SP kl.5 podręcznik językowy cz.1
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Horwath, Anita Żegleń |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Horwath, Anita Żegleń |
SOCJOLOGIA DOBROCZYNNOŚCI
Zarys problematyki biedy i pomocy na tle doświadczeń angielskich
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jadwiga Królikowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jadwiga Królikowska |
Wielka księga ciast siostry Anastazji
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anastazja Pustelnik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anastazja Pustelnik |
Wprowadzenie w chrześcijaństwo.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joseph Ratzinger |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joseph Ratzinger |
Kurtka Damska Model J-33-003 GREY
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Materiał: 95% bawełna 5% elastan
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GABIDAR |
Kod producenta | GABBI170 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GABIDAR |
Kod producenta | GABBI170 |
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy.
Oprawa broszurowa.
Strony 272.
Format 16,0x23,0 cm.
W książce marketing personalny został przedstawiony w kompleksowy sposób zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Szczególną uwagę zwrócono na cele realizacji marketingu personalnego, wśród których ważne miejsce zajmuje dążenie do kształtowania i utrwalania pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, co z kolei wpływa bezpośrednio na jej postrzeganie jako producenta. Jest to tym istotniejsze, iż wizerunek jest drugą cechą wyróżniającą firmę spośród innych uczestników rynku, którą pośrednio i bezpośrednio kształtują pracownicy, co dodatkowo zwiększa rolę, jaką odgrywa w organizacji.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Izabela Baruk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Izabela Baruk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Habibi Hamid |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Habibi Hamid |
Obrazki dla maluchów. Przyroda
format 16,5 x 20,5 cm
Książeczka ta adresowana jest do najmłodszego czytelnika, by pokazać mu piękno lasu w różnych porach roku. W serii ukazały się tytuły: Nazywam świat, Przyroda, Góry, Morze, Las, Wieś, Zwierzęta, Chrońmy naszą planetę, Ciało, Dbaj o zdrowie, Dom i mieszkanie, Życie w mieście, Boże Narodzenie, Kolory, Cyfry, Gry i zabawy dla najmłodszych, Dzień malucha, Uwaga o niebezpieczne!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Emilie Beaumont |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Emilie Beaumont |
Iglaki cięcie i formowanie, żywopłoty
oprawa twarda
format 17 x 23 cm
Jakie gatunki i odmiany krzewów i drzew iglastych wybrać do ogrodu? Kiedy i jak ciąć oraz przyginać pędy, aby uzyskać osobliwe kształty u rodzimej sosny, cisa czy jałowca? Z tej książki dowiesz się wszystkiego o sztuce cięcia iglaków posadzonych pojedyńczo, w szpalerach i żywopłotach oraz ścielących się dywanowymi kobiercami.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Majorowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Majorowski |
Adamantowy Pałac. Pamięć Płomieni. Księga 1.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stephen Deas |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stephen Deas |
Skład: 91% poliamid, 4% elastan, 5% bawełna.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAST1030 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAST1030 |
Marka odzieży: LL
Model odzieży: Oli długa
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: bawełna 100%,
OpisProducenta:
Klasyczny, bawełniany szlafrok damski Ola.
- u góry subtelny haft
- model z kołnierzem
- długi rękaw
- długość za kolano
- wiązany w pasie
- praktyczne kieszenie
- szlafrok wykonany jest z przyjemnego w dotyku, bawełnianego materiału
- komfortowy fason
Skład: 100% bawełna.
Płeć: Kobieta Typ: szlafrok
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Turska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Turska |
New Age w Polsce. Lokalny wymiar globalnego zjawiska
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Hall |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Hall |
Atlas. Polska. Podróż przez historię.
Oprawa broszurowa.
Strony 48.
Format 23,5x30,5 cm.
Historia Polski od czasów najdawniejszych do współczesnych. Fakty, legendy i ciekawostki. Minisłowniczki zawierające ważniejsze pojęcia i informacje, które należy zapamiętać.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edyta Wygonik-Barzyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edyta Wygonik-Barzyk |