Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Przybyłek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marcin Przybyłek |
Samoleczenie metodą diagnostyki karmicznej.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marjan Ogorevc |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marjan Ogorevc |
Akademia mądrego dziecka. O miłym Leopoldzie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Boboryk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Boboryk |
Gra ta przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6-12 lat, którzy rozpoczynają lub niedawno rozpoczęli naukę angielskiego. Celem gry jest połączenie nauki z zabawą. Gracze dążą do mety, zdobywając punkty, bawiąc się i, co najważniejsze, mówiąc po angielsku. Umiejętności, które zdobywają i utrwalają podczas gry to: zadawanie prostych pytań i udzielanie na nie odpowiedzi (czasownik TO BE), poznawanie i utrwalanie nazw cyfr i kolorów.
Instrukcja:
Gracze rozkładają planszę i kartę z zestawem odpowiedzi. Następnie układają animowane kartoniki, tak aby nie było widać pytań, oraz karty z pytaniami obok planszy. Grę rozpoczyna osoba, która jest najmłodsza. Rzuca kostką i przesuwa się o daną liczbę oczek. Gracze stają na polach o różnych kolorach. Jeśli gracz stanie na polu oznaczonym kolorem:
- zielonym - wybiera animowany kartonik, czyta pytanie, ogląda obrazek i podaje odpowiedź mówiąc i jednocześnie wskazując ją na karcie odpowiedzi;
- czerwonym - bierze kartę z pytaniem \"How many?\", czyta i odpowiada na pytanie;
- niebieskim - ciągnie kartę z pytaniem \"What colour is it?\", czyta i odpowiada na pytanie.
Jeśli gracz odpowie poprawnie zabiera kartonik lub kartę. Jeśli gracz odpowie poprawnie zabiera kartonik lub kartę. Jeśli nie odpowie lub odpowie niewłaściwie, kartonik lub karta wraca na swoje miejsce (wszystkie odpowiedzi znajdują się w instrukcji).
Na pozostałych polach gracz wykonuje polecenia typu: \"przesuń się o 2 pola do przodu\", \"tracisz kolejkę\" itd. - szczegółowy opis podany jest w instrukcji z odpowiedziami). Gracze otrzymują punkty za przybycie na metę kolejno: 5,4,3,2,1 pkt. Po dojściu na metę gracze sumują punkty, które znajdują się na animowanych kartonikach (2 punkty za poprawna odpowiedź) i kartach z pytaniami (1 punkt za poprawną odpowiedź) i dopiero wtedy okazuje się, kto wygrał grę.
Zawartość pudełka:
- plansza,
- 32 animowane kartoniki
- 24 karty z pytaniem \"How many?\"
- 24 karty z pytaniem \"What coulour is it?\"
- karta odpowiedzi z instrukcją
- 4 pionki + kostka
- zestaw odpowiedzi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Ciekawe dlaczego samoloty mają skrzydła.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Christopher Maynard |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Christopher Maynard |
Język angielski. Matura w kieszeni
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Język angielski Access 2 ćwiczenia GIMN
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Virginia Evans, Jenny Dooley |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Virginia Evans, Jenny Dooley |
Puzzle 3000 elementów 4 Pory Roku
Oprawa broszurowa.
Strony 32.
Format 20,5x29,5 cm.
Zapraszamy do wspólnej zabawy. W tej książeczce znajdziesz wiele zadań do wykonania. A wśród nich te, które lubisz najbardziej. Może to będzie kolorowanie, rysowanie, liczenie, odgadywanie a może jeszcze coś innego?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sanrio |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sanrio |
format 19,0 x 23,0 cm
stron 90
oprawa twarda z pianką , lakier punktowo
Szurum-burrum, Żabum-kocurrum! Hu hu hu, młody Czytelniku! A także mamo, tato, babciu... czy kimkolwiek jesteś Ty, śmiałku, stojący przed Domkiem Kociołkiem! Macie przed sobą niezwykłą historię, którą świetnie czyta się na głos (żeby słyszała cała rodzina, i żeby troszkę mniej się bać…). Kiedy ją przeczytacie, przekonacie się, że życie w Magicznym Lesie bywa naprawdę niebezpieczne. Można byłoby się przerazić nie na żarty, gdyby nie zabawne rysunki i mnóstwo niesamowitych postaci, zaludniających tę książkę: wirujący Drogowskaz, Magiczna Szkoła, przenosząca się co dnia w inne miejsce, trzy trolle, poszukujące złota, gadająca Książka Kucharska i goblin sprzedający latające miotły. A do tego zaklęcia, eliksiry, czarodziejskie różdżki. No i trzy małe czarodziejki, które organizują wielki bal. Takiej mieszance nie oprze się żaden młody Czytelnik (i żaden dorosły)!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Liliana Fabisińska, Georgie Adams, Emily Bolam |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Liliana Fabisińska, Georgie Adams, Emily Bolam |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVABI1423 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVABI1423 |
Koparki Książeczka Z Naklejkami Bob Budowniczy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
stron 276
format 15 x 21 cm
oprawa broszurowa
Gdzie się podział mroczny pasażer - drugie ja Dextera, wewnętrzny głos, który szepce mu do ucha z tylnego siedzenia i od czasu do czasu przesiada się za kierownicę, żeby zawieźć go do parku rozrywki, o jakim się nikomu nie śniło? Czy Dexter ma teraz sam wymierzać swoją sprawiedliwość innym potworom - pechowcom, którzy wpadli w ręce jego, nie policji? Jak ma wybierać spośród - och, jakże licznych w Miami - kandydatów tych, którzy najbardziej sobie zasłużyli na miejsce w jego skromnym panteonie? Dexter zostaje sam - z bolesną świadomością, że bez Mrocznego Pasażera nawet jego niepośledni talent ma swoje granice.. tym bardziej, że tropi go tajemniczy prześladowca
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeff Lindsay |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jeff Lindsay |
Zakostki damskie wzorzyste 099
Atelier Akwarelisty. Malujemy pejzaże i naturę.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Bolton |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Bolton |