Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Szorty Szorty Model Tess Black
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anais |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anais |
Sukienka Sukienka Model Amber Dark Pink
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | awama |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | awama |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tamara Koll |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tamara Koll |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jodi Picoult |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jodi Picoult |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Sienkiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henryk Sienkiewicz |
Dobieranki. Pomoc terapeutyczna do ćwiczeń percepcji wzrokowej na materiale obrazkowym, geometryczny
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Podleśna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Podleśna |
Marka odzieży: Vestiva
Model odzieży: BDV 079
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: wiskoza 87%, elastan 8%, bawełna 5%,
Rodzaj dekoltu: okrągły
OpisProducenta:
Producent GAIA - marka Vestiva !
Propozycja dla kobiet ceniących wygodę. Eleganckie body wykonane z przyjemnej w dotyku wiskozy! Fason z długim rękawem typu kimono i okrągłym dekoltem. Przód wykonany z wzorzystej dzianiny w kwiaty. Na ramionach i na plecach wstawka z subtelnej siateczki. Tył z jednolitej dzianiny. W kroku wygodne zapięcie na zatrzaski.
Skład: 87% wiskoza, 8% elastan, 5% bawełna.
Produkty Vestiva Line są zapakowana w pudełeczko ze zdjęciem przedstawiającym dany model. Idealne na prezent!
Płeć: Kobieta Typ: klasyczne
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
- Mówiąca zabawka o wielu funkcjach: uczy pierwszych liter, liczb od 1 do 5, nazw kształtów i kolorów, liczenia oraz wielu nowych słów.
- Optyczny czujnik rozpoznaje wbicie piłki do bramki.
- Uczy języka angielskiego.
- Z funkcją muzyczną: wiele wesołych piosenek oraz sympatyczne efekty dźwiękowe i świetlne.
- Funkcja Try Me (Wypróbuj mnie), widoczny przycisk On/Off -Łatwy montaż.
Wiek: +18 miesięcy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Matywiecki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Matywiecki |
Elementarz - czytamy bajki metodą sylabową.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Matematyka Poznać, zrozumieć LO kl.3 zbiór zadań / zakres rozszerzony
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alina Przychoda, Zygmunt Łaszczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alina Przychoda, Zygmunt Łaszczyk |
Puzzle 2000 elementów Navy Blue Lake in the Alps
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sarah Dunant |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sarah Dunant |
Jestem na świecie. Kronika naszego dziecka. Różowa.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Dziecko w świecie edukacji. Przykłady zajęć kompleksowych. Bliżej integracji osoby i pedagogiki wspó
Oprawa broszurowa.
Strony 176.
Format 16,0x23,5 cm.
W tomie tym jest wiele promyków i nadziei na lepszą edukację. Pierwsza część (rozdziały I-II) to opowieść o sztuce uczenia się i zmaganiach mających na celu ocalenie w ludziach współczesnych istoty człowieczeństwa. Zostały tu także, jak wiele znaczeń mieści się w słowie \"pomiędzy\". Tworzy ono przestrzenie obojętne, wrogie, życzliwe, pełne nadziei. Bywa niekiedy wytrychem, ale częściej kluczem do serc i umysłów innego człowieka, do dziecięcej wrażliwości. Dalsza część główna (rozdziały III-VI) przybliża życzliwe przestrzenie interpersonalne współtworzone wraz z uczniami w kompleksowej edukacji w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum i na uniwersytecie. Ukazano, że dzięki różnorodnym, a zarazem innowacyjnym działaniom najbardziej z pozoru przeciętna szkoła, może stać się przestrzenią tworzenia kultury. Uzasadniono również, że innowacyjnie prowadzona edukacja kompleksowa nie tylko dostarcza uczniom wiedzy przedmiotowej, strategicznej i autokreacyjnej, lecz także pobudza rożne sfery aktywności. Bywa źródłem fascynacji, radości i poszukiwania sensów życia oraz wartości wykonywanej pracy. Problemy te przybliża ostatni rozdział o pedagogice współbycia, która jest odmianą personalizmu, a zarazem rezultatem kompleksowych działań. Działaniom tym towarzyszy tworzenie systemu norm i kryteriów ocen przy współudziale uczniów, systemu przekształcającego się w samoocenę, będącą podstawą uczenia się przez całe życie. W tym rozdziale omówione zostały różnorodne przestrzenie interpersonalne: przestrzeń intelektualna, mentalna, światopoglądowa, emocjonalna, terapeutyczna i autokreacyjna (metaprzestrzeń). Stanowią one syntezę integracji osoby wychowanka.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |