Joanna Paterek, Zbigniew Szot, Agnieszka Proczek, Małgorzata Tom

od 1 do 1 z 1
1
Ćwiczenia zwinnościowo-akrobatyczne, dwójkowe i piramidy.
Nauczanie programowane
Wydanie 2009
format B5
stron 148
oprawa miękka
W prezentowanej publikacji przedstawiono krok po korku pełną metodykę nauczania ewolucji akrobatycznych, ćwiczenia przygotowawcze, asekurację, bazę wyjściową, ćwiczenia podstawowe, błędy wykonania i ćwiczenia pomocnicze. Opracowanie wzbogacono 456 fotografiami dającymi nauczycielowi lepsze wyobrażenie nauczanego ruchu. Ważność opracowania potwierdza fakt, że jest to w Polsce jedyna jak dotychczas publikacja, w której zawarto łącznie nauczanie ćwiczeń zwinnościowych i akrobatycznych uzupełnionych o ćwiczenia dwójkowe, piramidy trójkowe, czwórkowe przedstawiające nauczanie programowane. W polskich akademiach wychowania fizycznego jako placówkach kadrowych gimnastyka jest odrębnym, bardzo istotnym przedmiotem zawodowym. Realizacja treści programowych napotyka na wiele trudności, m.in. z powodu tego, że większość studentów spotyka się z gimnastyką dopiero na studiach, a więc w wieku 19-20 lat, w tym zaś okresie zwiększa się, szczególnie u kobiet, masa ciała i poczucie lęku, co w znacznym stopniu utrudnia wykonanie niektórych ewolucji. Trudności w przyswajaniu ćwiczeń polegają również na tym, że w skali kraju nie dysponujemy należytą liczbą opracowań, które w sposób przystępny prezentowałyby pełny cykl metodyczny w nauczaniu.
format B5
stron 148
oprawa miękka
W prezentowanej publikacji przedstawiono krok po korku pełną metodykę nauczania ewolucji akrobatycznych, ćwiczenia przygotowawcze, asekurację, bazę wyjściową, ćwiczenia podstawowe, błędy wykonania i ćwiczenia pomocnicze. Opracowanie wzbogacono 456 fotografiami dającymi nauczycielowi lepsze wyobrażenie nauczanego ruchu. Ważność opracowania potwierdza fakt, że jest to w Polsce jedyna jak dotychczas publikacja, w której zawarto łącznie nauczanie ćwiczeń zwinnościowych i akrobatycznych uzupełnionych o ćwiczenia dwójkowe, piramidy trójkowe, czwórkowe przedstawiające nauczanie programowane. W polskich akademiach wychowania fizycznego jako placówkach kadrowych gimnastyka jest odrębnym, bardzo istotnym przedmiotem zawodowym. Realizacja treści programowych napotyka na wiele trudności, m.in. z powodu tego, że większość studentów spotyka się z gimnastyką dopiero na studiach, a więc w wieku 19-20 lat, w tym zaś okresie zwiększa się, szczególnie u kobiet, masa ciała i poczucie lęku, co w znacznym stopniu utrudnia wykonanie niektórych ewolucji. Trudności w przyswajaniu ćwiczeń polegają również na tym, że w skali kraju nie dysponujemy należytą liczbą opracowań, które w sposób przystępny prezentowałyby pełny cykl metodyczny w nauczaniu.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Paterek, Zbigniew Szot, Agnieszka Proczek, Małgorzata Tom |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Paterek, Zbigniew Szot, Agnieszka Proczek, Małgorzata Tom |
Cena: 36.16 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?