Urszula Stawińska, Emilia Niewiadomska

od 1 do 2 z 2
1
Utrwalamy i sprawdzamy kl.2 język polski Edukacja wczesnoszkolna
Język polski 2. Utrwalamy i sprawdzamy to kontynuacja zbioru testów, kart pracy do kształcenia zintegrowanego, opracowanych pod tym samym tytułem dla klasy pierwszej. Karty pracy zostały przygotowane zgodnie z obowiązującą \"PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ\" dla pierwszego etapu edukacyjnego nowej zreformowaneh szkoły - nauczania początkowego. Książka zawiera 36 kart pracy. To, w jaki sposób będą funkcjonować w toku procesu dydaktycznego zależy od decyzji nauczyciela. Zaproponowany materiał może być wykorzystany jako ćwiczenia sprawdzające treści kształcenia polonisycznego. Każda karta pracy zawiera 4 różnorodne ćwiczenia. Są to ćwiczenia w opracowywaniu tekstu, gramatyczne i ortograficzne, ćwiczenia słownikowo-frazeologiczne i syntaktyczne. Ponieważ są one podporządkowane określonej tematyce i wielopłaszczyznowo zintegrowane z innymi dziedzinami wiedzy, nauczyciel, jeśli zachce skorzystać z przedstawionej propozycji bloków tematycznych, może wykorzystywać karty pracy do podsumowania tygodniowej pracy z uczniem. Autorki pragną podkreślić, że formułując tytuły bloków tematycznych i zaproponowane w nich ćwiczenia, uwzględniły wybrane treści z kręgów tematycznych zawartych w \"PODSTAWIE PROGRAMOWEJ\", np.: dziecko jako członek rodziny, jako uczeń, kolega; przyroda w otoczeniu dziecka; ojczyzna i jej symbole, święta narodowe, obrazy z przeszłości; zabawy, zajęcia, przygody dzieci. Jeśli nauczyciel zdecyduje się na inny model pracy z uczniem (dzienne bloki tematyczne, inaczej sformułowane itp.) to i tak będzie mógł wykorzystać przygotowane przez nas zestawy ćwiczeń w wybranym przez siebie momencie, gdyż niemal każda karta pracy została przyporządkowana ogólniejszej tematyce realizowanej w toku nauczania w klasie drugiej, np.: Edukacji ekologicznej, Edukacji regionalnej, Edukacji medialnej. Z tych względów spis treści umieszczony w książce został podzielony na dwie części. Część pierwsza zawiera zoperacjonalizowane, szczegółowe cele kształcenia polonistycznego do każdej karty. Część druga to tematyka kart pracy sformułowana w dwojaki sposób - szczegółowo jako tytuły proponowanych bloków tematycznych i ogólnie: Edukacja prozdrowotna, Edukacja ekologiczna, Wychowanie do życia w społeczeństwie. Wszystkie wersje spisu treści mają znaczenie merytoryczne, ponieważ umożliwiają nauczycielowi korzystanie z książki w wybranym przez siebie sposób, adekwatny do ustalonego toku dydaktycznego.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Urszula Stawińska, Emilia Niewiadomska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Urszula Stawińska, Emilia Niewiadomska |
Cena: 8.78 zł
Utrwalamy i sprawdzamy kl.3 język polski Edukacja wczesnoszkolna
Język polski 3. Utrwalamy i sprawdzamy to kontynuacja zbiorów testów, kart pracy do kształcenia zintegrowanego, opracowanych pod tym samym tytułem dla klasy pierwszej i drugiej. Karty pracy zostały przygotowane zgodnie z obowiązującą \"PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ\" dla pierwszego etapu edukacyjnego nowej zreformowaneh szkoły - nauczania początkowego. Książka zawiera 36 kart pracy. To, w jaki sposób będą funkcjonować w toku procesu dydaktycznego zależy od decyzji nauczyciela. Zaproponowany materiał może być wykorzystany jako ćwiczenia sprawdzające treści kształcenia polonistycznego. Każda karta pracy zawiera 4 różnorodne ćwiczenia. Są to ćwiczenia w opracowywaniu tekstu, gramatyczne i ortograficzne, ćwiczenia słownikowo-frazeologiczne i syntaktyczne. Ponieważ są one podporządkowane określonej tematyce i wielopłaszczyznowo zintegrowane z innymi dziedzinami wiedzy, nauczyciel, jeśli zachce skorzystać z przedstawionej propozycji bloków tematycznych, może wykorzystywać karty pracy do podsumowania tygodniowej pracy z uczniem. Jeśli nauczyciel zdecyduje się na inny model pracy z uczniem (dzienne bloki tematyczne, inaczej sformułowane itp.) to i tak będzie mógł wykorzystać przygotowane przez nas zestawy ćwiczeń w wybranym przez siebie momencie, gdyż niemal każda karta pracy została przyporządkowana ogólniejszej tematyce realizowanej w toku nauczania w klasie tzreciej, np. Edukacji czytelniczej, Edukacji medialnej, Edukacji ekologicznej. Z tych względów spis treści umieszczony w książce został podzielony na dwie części. Część pierwsza zawiera zoperacjonalizowane, szczegółowe cele kształcenia polonistycznego do każdej karty. Część druga to tematyka kart pracy sformułowana w dwojaki sposób - szczegółowo jako tytuły proponowanych bloków tematycznych i ogólnie: Edukacja prozdrowotna, Wychowanie do życia w społeczeństwie. Wszystkie wersje spisu treści mają znaczenie merytoryczne, ponieważ umożliwiają nauczycielowi korzystanie z książki w wybranym przez siebie sposób, adekwatny do ustalonego toku dydaktycznego.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Urszula Stawińska, Emilia Niewiadomska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Urszula Stawińska, Emilia Niewiadomska |
Cena: 8.78 zł
od 1 do 2 z 2
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?