Anna Michalska, Jolanta Lux

od 1 do 1 z 1
1
Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego. Moja praca dydaktyczna w ciągu dwudziestu lat obejmowała nauczanie w szkole policealnej, współtworzenie podstawy programowej, tworzenie programów nauczania dla zawodu technik organizacji reklamy. Ta książka przeznaczona jest dla tych, którzy zamierzają lub już pracują w przedsiębiorstwach reklamowych, realizują różne formy reklamy, komunikują się z mediami oraz dla nauczycieli, studentów i uczniów wszystkich kierunków związanych z reklamą. Polecam ją również kadrze menedżerskiej, pragnącej poszerzyć swoją wiedzę na temat reklamy i ludziom pracującym w różnych formach handlu.Leksykon opracowałam z myślą o tych, którzy stwierdzili, że potrzebna jest im szersza znajomość zagadnień związanych z organizacją reklamy, kreowaniem i realizacją działań reklamowych, perswazją i skutecznym komunikowaniem reklamowym, funkcjonowaniem percepcji pamięci i uwagi konsumenta, prowadzeniem badań reklamowych i konsumenckich itp. a przede wszystkim z tworzeniem wizualnych i audiowizualnych form reklamy. Celem tej książki jest dostarczenie najbardziej istotnych informacji w sposób możliwie najszybszy i najbardziej przystępny.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Michalska, Jolanta Lux |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Michalska, Jolanta Lux |
Cena: 26.69 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?