Monika Rościszewska-Woźniak

od 1 do 2 z 2
1
Program zintegrowanej edukacji przedszkolnej dla dzieci sześcioletnich.
Program charakteryzuje się dużą dbałością o samo dziecko i jego wszechstronny rozwój, spełnia więc ważny warunek podmiotowości dziecka.
Konstrukcja programu opiera się na koncepcji trójwymiarowego modelu, którego współrzędne to:
1. Zakres edukacji (społeczna, przyrodnicza, językowa, matematyczna, ruchowa i artystyczna).
2. Tematyka zajęć (przedstawiona w ujęciu rocznym).
3. Rozwijane umiejętności dzieci (zmysłowe, emocjonalne, komunikacyjne, intelektualne, twórcze, sprawności w działaniu, współpracy w zespole).
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Rościszewska-Woźniak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Rościszewska-Woźniak |
Cena: 8.24 zł
Każde dziecko w wieku 3-5 lat powinno mieć możliwość uczestniczenia w edukacji przedszkolnej. Niestety w warunkach wiejskich i małomiasteczkowych jest to często niemożliwe. Stąd z inicjatywy Fundacji Rozwoju Dzieci im. J.A. Komeńskiego zrodził się projekt „Dobry start przedszkolaka” zakładający organizację w małych miejscowościach przedszkolnych grup różnowiekowych, liczących nie więcej niż 15 dzieci, prowadzonych przez fachową wychowawczynię przy pomocy jednego z rodziców. Program zakłada rozwój dziecka w 4 dziedzinach: wiedzy, umiejętności, dyspozycyjności i uczucia. Jego podstawowe założenia omówiono na kilkudziesięciu stronach: prostym, zrozumiałym językiem. W 2009 roku otrzymał on I nagrodę w Konkursie na najlepsze programy wychowania przedszkolnego zorganizowanym przez Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli. Polecamy go więc nie tylko osobom pracującym w przedszkolach ale wszystkim rodzicom mającym dzieci w wieku przedszkolnym.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Rościszewska-Woźniak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Monika Rościszewska-Woźniak |
Cena: 19.40 zł
od 1 do 2 z 2
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?