Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Aleksander Moczała, Anna Boratyńska

od 1 do 1 z 1
1
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, organizację systemu innowacji, techniki stymulujące kreatywność, metody poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, ocenę i wybór optymalnych wariantów rozwiązań, system zarządzania innowacjami, metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów, techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych, transfer technologii, politykę naukowo-techniczną wspierania działalności innowacyjnej.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Aleksander Moczała, Anna Boratyńska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Aleksander Moczała, Anna Boratyńska |
Cena: 74.97 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?