Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-We

od 1 do 1 z 1
1
Psychologia coachingu biznesowego
„Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu – poprawy efektywności funkcjonowania.”
Ze Wstępu
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-We |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zdzisław Nieckarz, Sylwia Celińska-Nieckarz, Dorota Godlewska-We |
Cena: 38.11 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?