Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk

od 1 do 1 z 1
1
Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Poznaj sekrety skutecznego copywritingu.
Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk |
Cena: 46.09 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?