Katarzyna Dragovic, Dragovic Nano

od 1 do 1 z 1
1
Wydanie 2012r.
Oprawa broszurowa.
Strony 600.
Format 16x23cm.
Rynek twórców reklam stanowi równoległą gałąź w stosunku do twórców filmowych, wśród których wydawnictwo ma już ugruntowaną pozycję! Dlatego liczymy na poszerzenie odbiorców naszych książek o „ludzi reklamy”, którzy cierpią na brak literatury z tego zakresu.
Reżyseria filmu reklamowego to pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż, filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie.
Jeden z najsłynniejszych twórców reklamy na świecie Andres Bukowinski (laureat m. in. kilku złotych lwów w Cannes) powiedział:
„Najbardziej kompletny i wszechobejmujący wykład reżyserii reklamowej jaki znam”.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Dragovic, Dragovic Nano |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Dragovic, Dragovic Nano |
Cena: 91.24 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?