Howard Schultz, Joanne Gordon

od 1 do 1 z 1
1
Starbucks. Sztuka wyciągania wniosków z porażek, czyli rewolucyjny przepis Schultza na wielki sukces
Wydanie 2012r.
Oprawa twarda.
Strony 312.
Format 15,5x23,5cm.
Howard Schultz to jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie, jednak jego droga do sukcesu nie była łatwa. Pochodzi z biednej rodziny, wychował się na Brooklynie. Mimo to nigdy nie poddawał się przeciwnościom losu, uzyskał stypendium i ukończył Northern Michigan University, rozpoczął pracę w Seattle w firmie Starbucks, a kiedy jego innowacyjne pomysły nie spotkały się z aprobatą zarządu, stworzył swoją własną sieć kawiarni Il Giornale. Po dwóch latach właściciele Starbucksa postanowili wycofać się z branży i sprzedali firmę Schultzowi. Ten zainwestował w rozwój całej sieci, dzięki czemu stworzył najważniejszą i największą sieć kawiarni na świecie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Howard Schultz, Joanne Gordon |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Howard Schultz, Joanne Gordon |
Cena: 69.19 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?