Richard Hall

od 1 do 1 z 1
1
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi.
Wydanie 2011r.
Oprawa broszurowa.
Strony 326.
Format 14,5x21,0cm.
Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji. Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.
Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Hall |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Hall |
Cena: 46.09 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?