Charles Derber

od 1 do 1 z 1
1
Wydanie 2002r.
Oprawa broszurowa.
Strony 116.
Format 14,5x20,5cm.
Jaka jest przyczyna obsesyjnej potrzeby, aby być rozpoznawanym? Dlaczego programy typu talk show i ukryta kamera, które można stale oglądać w Internecie przyciągają tak liczną publiczność? Autor wyjaśnia najciekawsze zagadania współczesnej psychologii społecznej.
Chęć zaistnienia w społeczeństwie i rywalizacja o uwagę stanowią o jednej z najważniejszych konkurencji życia społecznego. Zainteresowanie innych ma takie samo znaczenie w kontaktach społecznych, jakie mają pieniądze w ekonomii: ludzie pragną ich o dotkliwie cierpią z powodu ich braku. Pieniądze i uwaga są oznaką prestiżu i sukcesu.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charles Derber |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Charles Derber |
Cena: 17.68 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?