Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka

od 1 do 1 z 1
1
Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w sytuacjach edukacyjnych
Wydanie 2007
format B5
stron 212
oprawa miękka, klejona
Publikacja stanowi rezultat wieloletnich przemyśleń i badań empirycznych nad mechanizmami stymulowania aktywności poznawczej w zakresie strukturyzowania wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym. Głównym celem książki jest przedstawienie strategii wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w różnorodnych sytuacjach edukacyjnych inicjowanych w przedszkolu. Proponowana strategia nawiązuje do koncepcji B. Muchackiej (2000). W ramach eksperymentu pedagogicznego została zweryfikowana autorska koncepcja strategii postępowania pedagogicznego dorosłych jako organizatorów warunków sprzyjających przekształcaniu przez dzieci ich wewnętrznych struktur umysłowych, a w konsekwencji kształtowaniu umiejętności organizowania przez nie wiedzy w ich umysłach. Książka stanowi rozwinięcie tej koncepcji i propozycję jej adaptacji do zajęć w edukacji przedszkolnej. Strategia nawiązuje także do obszarów edukacyjnych określonych w projekcie Spectrum, opartym na teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera (1983, 2002).
format B5
stron 212
oprawa miękka, klejona
Publikacja stanowi rezultat wieloletnich przemyśleń i badań empirycznych nad mechanizmami stymulowania aktywności poznawczej w zakresie strukturyzowania wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym. Głównym celem książki jest przedstawienie strategii wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w różnorodnych sytuacjach edukacyjnych inicjowanych w przedszkolu. Proponowana strategia nawiązuje do koncepcji B. Muchackiej (2000). W ramach eksperymentu pedagogicznego została zweryfikowana autorska koncepcja strategii postępowania pedagogicznego dorosłych jako organizatorów warunków sprzyjających przekształcaniu przez dzieci ich wewnętrznych struktur umysłowych, a w konsekwencji kształtowaniu umiejętności organizowania przez nie wiedzy w ich umysłach. Książka stanowi rozwinięcie tej koncepcji i propozycję jej adaptacji do zajęć w edukacji przedszkolnej. Strategia nawiązuje także do obszarów edukacyjnych określonych w projekcie Spectrum, opartym na teorii inteligencji wielorakich H. Gardnera (1983, 2002).
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Muchacka |
Cena: 36.13 zł
od 1 do 1 z 1
1
OPINIE - opinie są nie obsłużone, to trzeba obgadać. Czemu ma służyć zakładka opinie w kategorii? Opiniom kategorii?