Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Bąkiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Bąkiewicz |
Figi \\\"Marisol\\\" Art. 422P
Metapamięć. Perpektywa psychologiczna i kliniczna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Małgorzata Szepietowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Małgorzata Szepietowska |
Historia finansów współczesnego świata od 1900 roku
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Morawski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Morawski |
Sukienka Sukienka Model SS10 Black
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | RiZ Pracownia Krawiecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | RiZ Pracownia Krawiecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Wójcik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Wójcik |
Kolorowanka i naklejki. Disney Księżniczka. DPN 2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Historie biblijne na dobranoc.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Melanie Florian, Renita Boyle |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Melanie Florian, Renita Boyle |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Musierowicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Musierowicz |
Pons. Czasy i czasowniki francuskie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Marka odzieży: Gorteks
Model odzieży: Amore/B1
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Jak prać: Pranie ręczne
Składnik surowcowy: poliamid 65%, poliester 20%, bawełna 10%,
Druty: TAK
Fiszbiny pionowe: TAK
Kieszonki na wkładki: TAK
Liczba haftek poziomych: 3
Liczba haftek pionowych: 2
Miejsce zapięcia: tył
Odpinane ramiączka: NIE
Ramiączka Regulowane: TAK
OpisProducenta:
Biustonosz typu push-up doskonale unoszący i modelujący biust dzięki specjalnie wyprofilowanym wkładkom. Miseczki wykonane z czarnego laminatu pokrytego czerwoną koronką o kwiatowym motywie, ułożoną w ozdobne zakładki. Góra miseczki obszyta czarną koronkową tasiemką. Tył biustonosza wykonany z czarnego tiulu elastycznego. Fiszbiny boczne zapobiegają marszczeniu się boczków. Wyjątkowego uroku bieliźnie dodają czerwone kokardki umieszczone u nasady ramiączek oraz kokardka z połyskującym zdobieniem między miseczkami.
Model posiada wyjmowane wkładki powiększające, regulowane, odpinane ramiączka, pionowe fiszbiny boczne oraz zapięcie na haftki z tyłu.
Do kompletu polecamy figi lub stringi Amore.
Skład: 65% polimiad, 20% poliester, 10% bawełna, 5% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: push-up
stron 208
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stefan Czarnowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stefan Czarnowski |
Drzewa i krzewy - 320 drzew i krzewów do ogrodu. Atlas kieszonkowy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Haberer |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Haberer |
Czas kobiet. Audiobook. CD mp3.
Czas: 13 godzin, 9 minut, czyta Anita Sajnóg. W zamyśle autorki książka jest \"dziennikiem wspólnej podróży do kobiecości\". I jest to fascynująca podróż. Prowadzone przez takie drogowskazy jak intuicja, samoakceptacja czy inteligencja emocjonalna wspólnie z autorką pokonujemy meandry feminizmu, macierzyństwa czy kariery, wchodzimy w ślepe zaułki niespełnionych oczekiwań czy poczucia winy i uczymy się, jak powrócić na właściwe ścieżki. Na drodze do odnalezienia siebie samej uczymy się interpretować dwuznaczne drogowskazy i unikać niepotrzebnych przystanków. Odniesienia do literatury, sylwetki fascynujących kobiet oraz nawiązania do sposobu rozumienia idei kobiety w różnych kulturach uświadamiają nam, że \"nigdy dotąd nie byłyśmy światu bardziej potrzebne, nie było też jeszcze lepszego momentu, byśmy mogły pokazać, na co nas stać\". Ta książka to pochwała kobiecości, absolutny niezbędnik dla spadkobierczyń Ewy pragnących żyć pełnią świadomej kobiecości w zgodzie z własną naturą.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Majewska-Opiełka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Majewska-Opiełka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ESOTIQ |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ESOTIQ |
format A4
oprawa twarda
\"Franklin i skarb jeziora\" opowiada o pełnej przygód i zaskakujacych zwrotów akcji wyprawie żółwika i jego przyjaciół nad Jezioro Żółwi.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Major |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Major |
Dziecko w świecie edukacji. Przykłady zajęć kompleksowych. Bliżej integracji osoby i pedagogiki wspó
Oprawa broszurowa.
Strony 176.
Format 16,0x23,5 cm.
W tomie tym jest wiele promyków i nadziei na lepszą edukację. Pierwsza część (rozdziały I-II) to opowieść o sztuce uczenia się i zmaganiach mających na celu ocalenie w ludziach współczesnych istoty człowieczeństwa. Zostały tu także, jak wiele znaczeń mieści się w słowie \"pomiędzy\". Tworzy ono przestrzenie obojętne, wrogie, życzliwe, pełne nadziei. Bywa niekiedy wytrychem, ale częściej kluczem do serc i umysłów innego człowieka, do dziecięcej wrażliwości. Dalsza część główna (rozdziały III-VI) przybliża życzliwe przestrzenie interpersonalne współtworzone wraz z uczniami w kompleksowej edukacji w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum i na uniwersytecie. Ukazano, że dzięki różnorodnym, a zarazem innowacyjnym działaniom najbardziej z pozoru przeciętna szkoła, może stać się przestrzenią tworzenia kultury. Uzasadniono również, że innowacyjnie prowadzona edukacja kompleksowa nie tylko dostarcza uczniom wiedzy przedmiotowej, strategicznej i autokreacyjnej, lecz także pobudza rożne sfery aktywności. Bywa źródłem fascynacji, radości i poszukiwania sensów życia oraz wartości wykonywanej pracy. Problemy te przybliża ostatni rozdział o pedagogice współbycia, która jest odmianą personalizmu, a zarazem rezultatem kompleksowych działań. Działaniom tym towarzyszy tworzenie systemu norm i kryteriów ocen przy współudziale uczniów, systemu przekształcającego się w samoocenę, będącą podstawą uczenia się przez całe życie. W tym rozdziale omówione zostały różnorodne przestrzenie interpersonalne: przestrzeń intelektualna, mentalna, światopoglądowa, emocjonalna, terapeutyczna i autokreacyjna (metaprzestrzeń). Stanowią one syntezę integracji osoby wychowanka.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |