Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lawrence Rosenfeld, Russell Proctor Ii, Ronald Adler |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lawrence Rosenfeld, Russell Proctor Ii, Ronald Adler |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Pochwicki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Pochwicki |
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych. Tom 4
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Włodzimierz Starosolski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Włodzimierz Starosolski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Randi Foxx |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Randi Foxx |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Penny Jordan |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Penny Jordan |
Kurtka Męska Model O-03-002 BLACK
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Najlepsze przepisy kuchni polskiej. Minikompendium.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Poznajemy emocje. Zestaw IV Strach i wstręt
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Sukienka Sukienka Model Amber See Blue
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | awama |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | awama |
Fizyka Ciekawa fizyka GIMN kl.2 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Progres. Pamięć i koncentracja 6-13 lat CD
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Liczę w pamięci 2 Dodawanie i odejmowanie w zakresie 20
oprawa miękka
stron 32
Książeczki z serii Liczę w pamięci to bogaty zbiór zadań dotyczących czterech podstawowych działań arytmetycznych, które swoją przystępną i zabawową formą służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań.
Rozwiązywanie zadań nie służy pamięciowemu opanowaniu umiejętności liczenia. Jest raczej propozycją aktywnej nauki, opartej na kształceniu zdolności formułowania wniosków i samodzielnemu dochodzeniu do wyniku działania. Taki model uczenia się sprzyja stymulowaniu uzdolnień matematycznych u dzieci i wzmacnia ich odporność emocjonalną, potrzebną przy pokonywaniu trudności w przyswajaniu abstrakcyjnego materiału.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Cudnik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Cudnik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franz Kafka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Franz Kafka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aldous Huxley |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aldous Huxley |