Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julian Tuwim |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Julian Tuwim |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Moszczyński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Moszczyński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anders De La Motte |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anders De La Motte |
Polska. Folklor. Wersja pol-ang.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Christian Parma, Anna Sieradzka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Christian Parma, Anna Sieradzka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danuta Klimkiewicz, Elżbieta Siennicka-Szadkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Danuta Klimkiewicz, Elżbieta Siennicka-Szadkowska |
Poprowadź do boju Marinsów, używaj ciężkiej broni, zakładaj w korytarzach pułapki, rozstawiaj miny i broń ludzkości przed obcymi!
Poprowadź do boju Alienów, używaj tuneli wentylacyjnych, wyłączaj elektryczność w bazie, przeprowadzaj niespodziewane ataki na ludzi!
Poprowadź do boju Naukowców i mimo bitewnego piekła staraj się zbierać informacje o obcych rasach, ustawiaj kamery i laboratoria, by zebrać punkty danych!
Poprowadź do boju Szaraków, przejmij kontrolę nad umysłem przeciwników, steruj ich ruchami, używaj sond, by osłabić ich siłę i wolę!
Poprowadź… o Pandorze, piątej frakcji dowiecie się później…
W grze Tezeusz gracze aktywują jeden z trzech pionów swojej frakcji i poruszają nim, by dostać się do jednego z pięciu unikalnych pomieszczeń w grze. Pozwoli im to wywołać szturm na siły przeciwnika, przegrupować się, czy rozwinąć swoje zdolności. Każdy ruch gracza ma wpływ na możliwości ruchu kolejnego gracza – w swojej turze gracze muszą więc nie tylko myśleć o tym, gdzie chcą się udać, ale także dokąd za żadne skarby nie mogą dopuścić przeciwnika!
Do poszczególnych pomieszczeń w trakcie gry dołączane są karty z dodatkowymi zdolnościami i działaniem, takie jak szyby wentylacyjne (Alieni), stanowiska bojowe (Marines), Kamery (Naukowcy), czy sondy badawcze (Szaraki). W ten sposób wraz z rozwojem gry każda z frakcji stara się przekształcić stację Tezeusz w taki sposób, by łatwiej pokonać przeciwników. Każda frakcja ma swoją unikalną talie kart, dzięki czemu rozgrywki są różnorodne, a Tezeusz za każdym razem wygląda nieco inaczej!
Zawartość pudełka:
110 kart,
7 planszy,
12 pionów,
żetony,
instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 45 minut
Koszulka Sweet Tiger LD78 + płyta CD Sensual Chill GRATIS!
Rozmiar uniwersalny S/L | Obwód biustu | Obwód talii | Obwód bioder |
87-104 cm | 58-79 cm | 86-102 cm |
Złote serca czy złote żniwa? Studia nad wojennymi losami Polaków i Żydów.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Muszyński, Marek Chodakiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Muszyński, Marek Chodakiewicz |
ELLEN - Rajstopy damskie 15 DEN
stron 254
format 14,9 x 22,5 cm
oprawa broszurowa
Bohaterką powieści ``Jerychonka`` jest Magda Domontówna, malarka, kobieta szlachetna w każdym calu. Jej otoczenie stanowi zaś grupa różnorodnych postaci, jak zwykle u Rodziewiczówny, świetnie nakreślonych. Historia rozgrywa się w Krakowie, do którego dziewczyna wraca po studiach w Paryżu i Włoszech. Również do Krakowa przyjeżdża po kilku latach włóczęgi po świecie, najbliższy jej mężczyzny, również malarz, niegdyś bliski przyjaciel, dziś mężczyzna opętany uczuciem do pięknej baronowej, nie zdający sobie sprawy, że jest jedynie igraszką pięknej pani. Domontówna całkowicie poświęca się Filipowi, choć od początku zdaje sobie sprawę, że jej poświęcenie pójdzie na marne. Wszystko zmierza nieuchronnie do dramatu.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Rodziewiczówna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Rodziewiczówna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Magazyn Heart grzechu wart. Szukamy gwiazdy,
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Cindy Jefferies |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Cindy Jefferies |
Język polski Słowa na start! SP kl.6 podręcznik literacki
Układ podręcznika jest kalendarzowy - każdy z pięciu rozdziałów odpowiada kolejnym dwóm miesiącom roku szkolnego. Podręcznik Słowa na start! 6 w interesujący i przystępny sposób zapoznaje z zagadnieniami z zakresu literatury, kultury i ortografii.
Dodatek wakacyjny Lipcowe i sierpniowe wędrówki.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marlena Derlukiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marlena Derlukiewicz |
format 18 x 21 cm
oprawa miękka
Po raz pierwszy na polskim rynku ``Byczek Fernando`` Munro Leafa z oryginalnymi czarno-białymi ilustracjami Roberta Lawsona, w przekładzie Łukasza Rudnickiego i Wiesława Drabika. Wydana w 1936 roku książka szybko stała się jednym z największych bestsellerów literatury dziecięcej. Ta pochwała radosnego, spokojnego życia oraz wierności własnym przekonaniom nie przestaje bawić i zachwycać dzieci, atakże dorosłych na całym świecie, Byczek Fernando nie jest wcale taki jak jego rówieśnicy - od potyczek, gonitw, sławy woli cień korkowego drzewa i wąchanie kwiatków. Ach, jak piękny i spokojny byłbyświat, gdyby wszyscy brali przykład z naszego bohatera!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leaf Munro |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Leaf Munro |
101 mitów o związkach. Nie pozwól by zniszczyły twoje szczęście
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tim Ray |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tim Ray |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Kownacka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Kownacka |
Gra Czas honoru - Operacja Most III
Skrócony opis rozgrywki:
Gra trwa cztery etapy. Każdy z nich rozpoczyna się próbą rakietową, która powoduje rozrzucenie nowych szczątków i części rakiet w terenie otaczającym bazę rakietową. Gracze naprzemiennie wykonują akcje, za pomocą których wystawiają na stół swoje oddziały i wykonują nimi działania. By zbierać odłamki rakiet, używają zwiadowców, których osłaniają żołnierzami i partyzantami, gdyż natrafienie na wroga może doprowadzić do starcia. Działania te wspierają elitarnymi, szczególnie niebezpiecznymi dla wroga oddziałami Cichociemnych i SS-manów – zdolnymi do przenikania na dalekie zaplecze przeciwnika i wykradanie zdobytych już przez niego odłamków. Ponadto gracze budują sieć dowodzenia i wsparcia, która pozwala im efektywniej wykonywać swoje akcje.
Gracze wpływają na bieg rozgrywki, również podczas ruchów przeciwnika, dzięki zagrywanym z ręki kartom zdarzeń natychmiastowych i wydarzeń (np. Niemcy mogą korzystać ze swojej przewagi logistycznej, Polacy mogą ukryć, lub nawet ewakuować na zachód zdobyte części rakiet).
Przy rozstrzyganiu starć i efektów poszukiwań gracze używają kostek sześciennych, ale mają liczne możliwości modyfikowania wyników rzutów, więc dobry plan powinien się udać nawet mimo braku szczęścia w kostkach.
Grę zwycięży ten gracz, który w momencie jej zakończenia będzie miał w swoich rękach więcej części i odłamków rakiet, co oznacza, że wykradł (Polak) lub utrzymał w tajemnicy (Niemiec) sekrety broni V-2.
Zawartość pudełka:
23 karty polskie
23 karty niemieckie
5 kart prób rakietowych
3 karty terenu
1 karta pomocy
15 drewnianych kostek części rakiet
2 drewniane kostki do gry
1 instrukcja
Liczba graczy: 2 osoby
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 30 minut