Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
PRZEŁOM. BITWA POD GORLICAMI--TARNOWEM 1915.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Riichard L. Dinardo |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Riichard L. Dinardo |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Amy Thomas |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Amy Thomas |
Maluch rysuje. Kubuś i Przyjaciele R7
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Livio Fanzaga, Diego Manetti |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Livio Fanzaga, Diego Manetti |
Dandys. Słowo o Brunonie Jasieńskim
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Jaworski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Jaworski |
Magiczne kwadraty logopedyczne. Głoski syczące i ciszące.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Hinz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magdalena Hinz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Śliwerski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Śliwerski |
Konopnicka dzieciom. Najpiękniejsze wiersze
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Konopnicka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Konopnicka |
Logico Piccolo Niebieska ortografia kl.3 cz.3 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
JULIMEX WKŁADKI POMPOWANE WS08
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | JULIMEX |
Kod producenta | JULWS08 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | JULIMEX |
Kod producenta | JULWS08 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jones James |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jones James |
Rymowanki do utrwalania głosek k-g, f-w, l-r.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Witold Szwajkowski, Elżbieta Szwajkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Witold Szwajkowski, Elżbieta Szwajkowska |
Hotel słodko-gorzkich wspomnień.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jamie Ford |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jamie Ford |
Leksykon niewiedzy. To, na co dotychczas nie znamy odpowiedzi
stron 328
format 12,5 x 19,5 cm
oprawa twarda
Oto nasza wiedza o tym, co wiemy: Są rzeczy, o których wiemy, że je wiemy. Są rzeczy, o których wiemy, że ich nie wiemy, to znaczy: jak dotąd ich jeszcze nie wiemy. Są też rzeczy, o których nie wiemy, że ich nie wiemy. I z każdym rokiem dowiadujemy się o nich coraz więcej`` - powiedział kiedyś Donald Rumsfeld. Możemy napisać tyle leksykonów, ile jest gałęzi wiedzy. Odkrywcza myśl Kathrin Passig i Aleksa Scholza była jednak inna: napiszmy, jak wiele jeszcze nie wiemy, czyli o rzeczach, o których wiemy, że ich nie wiemy. W codziennym świecie wiedza o niewiedzy nie jest szczególnie popularna. Składa się na to wiele przyczyn, pośród których jedną z najważniejszych jest kult sukcesu, z powodzeniem lansowany przez media. Jak piszą autorzy: ``Dziennikarze wolą oznajmiać zakończenie badań i nowe odkrycia. Tytuł: ``Nic nowego o X`` brzmi znacznie gorzej niż: ``Zagadka X ostatecznie rozwiązana``. Leksykon niewiedzy jest książką nie tylko pożyteczną, ale też bardzo ciekawą i przyjemną. A przy tym jakie pole do popisu daje myślicielom! Przypuśćmy, że nie jesteście specjalistami od węgorzy, zagadnień rozwoju społeczeństwa amerykańskiego czy halucynogenów. Ale gdy się dowiecie, jak mało o tym (i o wielu jeszcze innych sprawach) wiadomo w ogóle, czy nie wysilicie się, aby spróbować dociec, kim właściwie byli pierwsi Amerykanie lub jak zbudowana jest ciemna materia? Jest wiele książek opisujących mnóstwo ciekawych rzeczy, ale Leksykon niewiedzy jest tylko jeden. Kathrin Passig i Aleks Scholz zebrali w swojej książce najbardziej interesujące zjawiska, których nauka nie potrafi wyjaśnić. Das Literatur-Cafe
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kathrin Passig, Aleks Scholz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kathrin Passig, Aleks Scholz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Figat-Jeziorska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Figat-Jeziorska |
Kolorowanka maluszka. W podróży 5
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Progres. Matematyka i logiczne myślenie 6-13 lat
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
REKLAMA - Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
format A5
oprawa twarda
stron 152
Ksiażka podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać - i często naprawdę działa - nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Heath |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Heath |