Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Clive Cussler |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Clive Cussler |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henry Patti Callahan |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Henry Patti Callahan |
Język angielski Fairyland 4 ćwiczenia SP
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jenny Dooley, Virginia Evans |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jenny Dooley, Virginia Evans |
Kostium kąpielowy Olimpia Red Coat-Bianco M-194 Czerwono-Biały (113)
Tabela rozmiarów | S | M | L | XL | XXL | 3XL/XL |
Twój obwód w biuście |
80-82 | 83-85 | 86-88 | 89-91 | 92-94 | 95-97 |
Twój obwód pod biustem |
64-70 | 68-74 | 72-78 | 76-82 | 80-86 | 84-90 |
Obwód bioder | 82-88 | 86-92 | 90-96 | 94-100 | 98-104 | 94-100 |
Wysokość tyłu fig |
21 cm | 22 cm | 23 cm | 24 cm | 25 cm | 24 cm |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zofia Stanecka, Marianna Oklejak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zofia Stanecka, Marianna Oklejak |
Bionicle. Kres podróży. LBK 1.
Oprawa broszurowa.
Strony 96.
Format 14,0x20,0 cm.
Po wielu ciężkich bitwach bohaterscy Glatorianie pod przywództwem Mata Nui - tajemniczego przybysza z innego świata - wywalczyli pokój na Bara Magna. Teraz, gdy mieszkańcy planety znów są bezpieczni, Mata Nui pozostało do wykonania jeszcze jedno zadanie - ocalenie własnego ludu we wszechświecie, który przed wieloma stuleciami został mu podstępnie skradziony. Niestety, czas nie jest sprzymierzeńcem Mata Nui, albowiem jego odwieczny, wszechpotężny wróg jest już blisko. Ostatnia odsłona historii o świecie BIONICLE opisuje dalszy ciąg przygód Mata Nui i jego przyjaciół przedstawionych w filmie \"BIONICLE Narodziny legendy\" z 2009 roku. Fani BIONICLE z radością powitają kilku dobrze im znanych bohaterów i złoczyńców, którzy ponownie wkraczają do akcji. Jednak los wszechświata zależy od wyniku pojedynku dwóch gigantów. Nadszedł czas ostatecznej rozgrywki między dobrem a złem. Dla wielu bohaterów kolejnej książki Grega Farshteya - autora ponad 25 książek z serii BIONICLE - ta bitwa przyniesie kres ich długiej podróży, dla innych zaś - będzie początkiem czegoś zupełnie nowego...
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Greg Farshtey |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Greg Farshtey |
Abecadło z psiakiem. Wszystko o pisaniu liter i psach.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Skwark |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Skwark |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Molenda |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Molenda |
Od sasa do lasa. Zagadki nie tylko o zwierzętach.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Kozyra-Pawlak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Kozyra-Pawlak |
oprawa miękka
format 16 x 23,5 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Włodarczyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Włodarczyk |
Kocham czytać. Seria logopedyczna. Zeszyt 6. Sylaby 4.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jagoda Cieszyńska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jagoda Cieszyńska |
format 16,5 x 23,5 cm
twarda oprawa
Gwiazdy rocka i stadionowi zadymiarze, zakupy i choroby, przyjaźń i seks, komórki i fora internetowe, zaufanie taksówkarzy do klientów i wyborców do polityków. Co łączy te tematy? Tradycyjny socjolog określiłby je jako ``dziwne``, ale sprawy te są przedmiotem ``trzeciej socjologii``: socjologii codzienności. Po ``pierwszej`` (zajmującej się wielkimi systemami społecznymi) oraz ``drugiej`` (analizującej anatomię działań społecznych i międzyludzkich więzi) przyszedł czas na ``trzecią``. Badacze dostrzegli, że tradycyjne problemy socjologii - nierówności społeczne, władza, kultura, świadomość zbiorowa czy globalizacja - przejawiają się najwyraźniej na co dzień: w domu, szkole, supermarkecie, kościele, szpitalu i na stadionie piłkarskim. Dla socjologów życie codzienne to nowe okno, przez które można spojrzeć na stare problemy i zobaczyć coś więcej. Piotr Sztompka i Małgorzata Bogunia-Borowska zebrali przykłady najnowszych prac z kręgu ``trzeciej socjologii``, które ukazały się na świecie. To pierwsza taka - poprzedzona obszernymi wstępami autorów - antologia w Polsce. Z pewnością zainteresuje nie tylko socjologów, ale szeroki krąg czytelników, którym pomoże lepiej zrozumieć własne życie w społeczeństwie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Bogunia-Borowska, Piotr Sztompka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Bogunia-Borowska, Piotr Sztompka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Dzierzgowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Dzierzgowska |
Malowanki dla malucha. Bajkowe postacie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Psychoterapia i poradnictwo. Tom 2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ian Horton, Colin Feltham |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ian Horton, Colin Feltham |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Majewski Janusz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Majewski Janusz |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wilbur Smith |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wilbur Smith |
Agata z Placu Słonecznego. Tom 3. Agato, zostań!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Karwan-Jastrzębska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Karwan-Jastrzębska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magali Fournier, Irene Colas |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magali Fournier, Irene Colas |
Gra ta przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku 6-12 lat, którzy rozpoczynają lub niedawno rozpoczęli naukę angielskiego. Celem gry jest połączenie nauki z zabawą. Gracze dążą do mety, zdobywając punkty, bawiąc się i, co najważniejsze, mówiąc po angielsku. Umiejętności, które zdobywają i utrwalają podczas gry to: zadawanie prostych pytań i udzielanie na nie odpowiedzi (czasownik TO BE), poznawanie i utrwalanie nazw cyfr i kolorów.
Instrukcja:
Gracze rozkładają planszę i kartę z zestawem odpowiedzi. Następnie układają animowane kartoniki, tak aby nie było widać pytań, oraz karty z pytaniami obok planszy. Grę rozpoczyna osoba, która jest najmłodsza. Rzuca kostką i przesuwa się o daną liczbę oczek. Gracze stają na polach o różnych kolorach. Jeśli gracz stanie na polu oznaczonym kolorem:
- zielonym - wybiera animowany kartonik, czyta pytanie, ogląda obrazek i podaje odpowiedź mówiąc i jednocześnie wskazując ją na karcie odpowiedzi;
- czerwonym - bierze kartę z pytaniem \"How many?\", czyta i odpowiada na pytanie;
- niebieskim - ciągnie kartę z pytaniem \"What colour is it?\", czyta i odpowiada na pytanie.
Jeśli gracz odpowie poprawnie zabiera kartonik lub kartę. Jeśli gracz odpowie poprawnie zabiera kartonik lub kartę. Jeśli nie odpowie lub odpowie niewłaściwie, kartonik lub karta wraca na swoje miejsce (wszystkie odpowiedzi znajdują się w instrukcji).
Na pozostałych polach gracz wykonuje polecenia typu: \"przesuń się o 2 pola do przodu\", \"tracisz kolejkę\" itd. - szczegółowy opis podany jest w instrukcji z odpowiedziami). Gracze otrzymują punkty za przybycie na metę kolejno: 5,4,3,2,1 pkt. Po dojściu na metę gracze sumują punkty, które znajdują się na animowanych kartonikach (2 punkty za poprawna odpowiedź) i kartach z pytaniami (1 punkt za poprawną odpowiedź) i dopiero wtedy okazuje się, kto wygrał grę.
Zawartość pudełka:
- plansza,
- 32 animowane kartoniki
- 24 karty z pytaniem \"How many?\"
- 24 karty z pytaniem \"What coulour is it?\"
- karta odpowiedzi z instrukcją
- 4 pionki + kostka
- zestaw odpowiedzi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |