Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Żabicki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Żabicki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Asnyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Asnyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Strój kąpielowy w kolorze różowym, który świetnie podkreśli opaleniznę! Profesjonalna konstrukcja biustonosza pozwala zdecydowanie unieść i seksownie powiększyć rozmiar biustu . Miseczki są usztywnione, profilowane. Biustonosz jest zapinany na plecach i wiązany na szyi. Figi kostiumu bardzo zgrabnie podkreślają linię bioder. Boki fig lekko rozcięte nadające całości seksapilu.
Skład: 80% poliamid, 20% elastan.Płeć: Kobieta Typ: dwuczęściowy
stron 144
format B5
okładka miękka
Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie skuteczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technologiczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Czarnecki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Czarnecki |
stron 439
Pełen zakres wiadomości wymaganych w szkole
Teksty łatwe do zapamiętania
Zgodne z programem i wymaganiami nauczycieli
Atrakcyjne wykresy,tabele,ilustracje
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Język angielski SuperWorld 2 ćwiczenia Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ilona Kubrakiewicz, Barbara Ściborowska, Ana Soberon, Carol Read |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ilona Kubrakiewicz, Barbara Ściborowska, Ana Soberon, Carol Read |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jo Nesbo |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jo Nesbo |
Nowe Już w szkole kl.3 wycinanka cz.2 Edukacja wczesnoszkolna
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Misiak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Misiak |
Moja pierwsza książka o liczbach
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eric Carle |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Eric Carle |
Kubuś i przyjaciele. Czuję miodek! Mała książeczka o zmysłach.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michał Piegzik |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Michał Piegzik |
Egzamin maturalny. Język angielski. Wzory testów.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Patrycja Stadford |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Patrycja Stadford |
Technika Jestem Konstruktorem GIMN kl.1-3 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Nowak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Nowak |
Technologia przetwórstwa mięsa
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Olszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Olszewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Albert Lichanow |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Albert Lichanow |
Ćwiczenia i zabawy z głoskami sz-s, ż-z, cz-c, dż-dz
Opracowane zestawy wyrazowo-zdaniowe ze względu na występujące w nich opozycje głoskowe sz–s, ż–z, cz–c, dż–dz nie należą do łatwych pod względem wymowy. Aby prawidłowo artykułować te głoski, dziecko musi mieć wyczucie danego ruchu i położenia poszczególnych narządów mowy (kinestezja), czyli wypracować zręczne i celowe ruchy języka i warg. Dlatego też każde ćwiczenie poprzedzone jest schematyczną wizualizacją realizacji głosek różnicujących, co ułatwi dzieciom zapamiętanie układu narządów mowy do danej głoski.
Mamy nadzieję, że aktywizujące ćwiczenia zachęcą dzieci do pracy nad poprawną mową, a wprowadzone w nich urozmaicenia i zabawy, w myśl zasady „uczymy, bawiąc”, ułatwią im to zadanie.
Za opanowanie trudnej sztuki poprawnego mówienia autorka książki proponuję nagrodzić dziecko odpowiednim medalem (złotym, srebrnym lub brązowym, dlatego w książce na s. 50–52 i na płycie CD zamieszczono gotowe wzory Dyplomów) i wręczyć mu go po każdym ćwiczeniu bądź po kilku, np. za opanowanie zestawu ćwiczeń na różnicowanie szeregu sz–s lub po wykonaniu wszystkich zadań, na zakończenie terapii. Tę decyzję pozostawiamy rodzicom, nauczycielom i terapeutom. Krótki komentarz znajdujący się pod każdym medalem proszę potraktować jako ocenę opisową, która pozwoli eksponować i nagradzać poprawne wykonanie przez dziecko ćwiczeń, analizować z nim nieprawidłowo wykonane zadania, wspólnie z uczniem poszukiwać poprawnych form wypowiedzi oraz zachęcać go do samokontroli.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Ho-Janecka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jolanta Ho-Janecka |