Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew K.Brzozowski, Włodzimierz Szlezyngier |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew K.Brzozowski, Włodzimierz Szlezyngier |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAST1306 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAST1306 |
Porady seksualne dr Tatiany dla wszystkich stworzeń dużych i małych
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Olivia Judson |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Olivia Judson |
Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu.
Oprawa twarda.
Strony 256.
Format 16,5x24,5 cm.
Niniejsza praca składa się z dwóch części, teoretycznej i badawczej. Część pierwsza zawiera trzy rozdziały. Pierwszy z nich dotyczy funkcji przedszkola i zmian, jakim ulegały od czasów powojennych do współczesnych. Rozważania nad funkcjami prowadzone są z dwóch znacząco różniących się perspektyw: funkcjonalistycznej i krytycznej. Rozdział drugi kieruje naszą uwagę na wiedzę i rozwój poznawczy dziecka we wczesnych latach życia. Jego zawartość została ustrukturyzowana na osi zidentyfikowanych przeze mnie zmian, jakie zachodziły w poglądach psychologów i pedagogów na temat czynników rozwoju poznawczego. Rozdział trzeci jest poświęcony konstruktywizmowi i osobistym teoriom nauczycieli, analizowanym w kontekście ich potencjalnej otwartości/zamkniętości na idee konstruktywizmu. Część druga niniejszej dysertacji przedstawia analizy materiału badawczego. Otwiera ją rozdział czwarty, poświęcony metodologii badań własnych. Znajdujemy w nim argumentację przemawiającą za wyborem jakościowej strategii badawczej, a także prezentację przedmiotu i celu badań, metod i technik badawczych oraz informacje na temat organizacji i przebiegu badań własnych. Cztery kolejne rozdziały zawierają analizy materiału badawczego. Rozdział piąty prezentuje wyniki badań nad uruchamianą w przedszkolu wiedzą nazewniczą, rozdział szósty - nad wiedzą wyjaśniającą, zaś rozdział siódmy - nad wiedzą interpretacyjną. Rozdział ósmy dotyczy nauczycielskiego rozumienia sytuacji dydaktycznych w przedszkolu; przedstawia refleksje nad udziałem wiedzy nazewniczej, wyjaśniającej i interpretacyjnej w przewodnikach metodycznych oraz analizy nauczycielskich narracji z punktu widzenia znaczeń, jakie nadają tworzeniu dziecięcej wiedzy w przedszkolu. W podsumowaniu przedstawione są wnioski z przeprowadzonych analiz materiału empirycznego. Całość zamyka bibliografia wykorzystana w niniejszej pracy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Sławińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Domino |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Domino |
Pokonać Everest. Opowieść o sile charakteru i woli życia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bear Grylls |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bear Grylls |
Wiedza o społeczeństwie Koss GIMN kl.1 podręcznik z ćw.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Merta, Alicja Pacewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tomasz Merta, Alicja Pacewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paullina Simons |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paullina Simons |
Kostium kąpielowy Elin 2 Nero-Granatina M-344
Rozmiar kostiumu | Obwód w biuście | Obwód pod biustem | Obwód bioder | Wysokość tyłu fig |
S | 80-83 cm | 68-73 cm | 82-88 cm | 21 cm |
M | 84-86 cm | 71-76 cm | 86-92 cm | 22 cm |
L | 87-89 cm | 74-79 cm | 90-96 cm | 23 cm |
XL | 90-92 cm | 77-82 cm | 94-100 cm | 24 cm |
Amy i przyjaciele. Poszukiwacze skarbów
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Diana Kimpton |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Diana Kimpton |
Dostępne rozmiary: S/M, L/XL, XXL.
S/M Odpowiednik: 36-38,Talia: 57-72cm, Biodra: 85-100cm
L/XL Odpowiednik: 40-42,Talia: 72-98cm, Biodra: 100-119cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Kod producenta | OBSALCOVCHX |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Kod producenta | OBSALCOVCHX |
stron 384
format 12,5 x 19,5 cm
oprawa broszurowa
Pewnego dnia popularny autor romantycznych bestsellerów, Nicholas Sparks, otrzymuje pocztą prospekt wycieczki dookoła świata. Wraz ze swoim bratem Micahem wyrusza w podróż, która zawsze była jego marzeniem. Wspólnie zwiedzają ruiny Majów w Gwatemali, Inków w Peru, kamienne giganty na Wyspie Wielkanocnej, wyspy Cooka w Polinezji, świątynię Angkor Wat w Kambodży, Tadż Mahal w Indiach i wiele innych miejsc. Jednocześnie odbywają sentymentalną podróż w przeszłość. Z łezką i humorem wspominają dzieciństwo i młodość, sukcesy i niepowodzenia, rodziców i własne rodziny. Zacieśniają więzy braterskie. Wspólna podróż staje się dla nich wielką afirmacją życia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Micah Sparks, Nicholas Sparks |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Micah Sparks, Nicholas Sparks |
Oprawa twarda.
Strony 190.
Format 24,5x31,5 cm.
Prosty, drewniany krzyż, ciężki, bez jakichkolwiek ozdób dźwigają młodzi na swych barkach do miejsc wyznaczonych na światowe spotkania przedstawicieli wszystkich ras i kultur. Dźwigają ten krzyż od 1986 roku, kiedy to Jan Paweł II, ich ukochany Ojciec Święty, ustanowił Światowe Dni Młodzieży. Pielgrzymowanie z krzyżem poprzez kontynenty gromadziło z roku na rok coraz większe rzesze młodych chrześcijan; na spotkania z Papieżem przybywały już nie tysiące, lecz miliony dziewcząt i chłopców. Jan Paweł II wsłuchiwał się w ich zwierzenia, odpowiadał na dręczące pytania. Garnęli się do niego, jak do ojca, a on jak najlepszy ojciec ich przygarniał, obdarzał miłością, tłumaczył, podpowiadał i dodawał odwagi na trudnej drodze do Chrystusa. Młodzi, wsłuchani w głos Papieża, szli śmiało po szlakach, które im wyznaczał, rozmyślali nad słowami Ewangelii, które w dorocznych orędziach poddawał im pod rozwagę. Po latach nazwano ich \"pokoleniem J.P. II\" - wszak nie znali innego pasterza Kościoła powszechnego. W końcu musieli poznać; śmierć Jana Pawła II pogrążyła ich, jak nas wszystkich, w głębokim żalu, ale przecież On ich na ten moment przygotował. Album \"Pokolenie J.P. II\" pokazuje, jak kształtowała się wspaniała tradycja wspólnej drogi Ojca Świętego i młodych; kolejne spotkania - zarówno te w Rzymie (zawsze w Niedzielę Palmową), jak i te poza granicami Włoch: od Buenos Aires (1987), poprzez Santiago de Compostela (1989), Częstochowę (1991), Denver (1993), Manilę (1995), Paryż (1997), Toronto (2002)... Na jubileuszowy, 20. Dzień Młodzieży w Kolonii w roku 2005, ogłoszony przez Jana Pawła II, przybył już kolejny papież, Benedykt XVI, zapowiadając tym samym piękną kontynuację dzieła i nauczania poprzednika, o którym pamięć była żywa podczas wszystkich uroczystości. Relacja z Kolonii jest szczególnie bogata. W książce zgromadzone zostało nauczanie papieskie Jana Pawła II oraz Benedykta XVI o młodzieży i do młodzieży. Tym jakże ważnym tekstom towarzyszą fotografie wybitnych artystów - krakowianina Adama Bujaka i rzymianina Arturo Mari, dwóch wiernych świadków wielkiego Pontyfikatu Jana Pawła II.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Arturo Mari, Adam Bujak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Arturo Mari, Adam Bujak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Daniel Müller |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Daniel Müller |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Pat Connor |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Pat Connor |
Geografia. Encyklopedia szkolna
oprawa twarda
format 21 x 30 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Rient |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Rient |
Torebka i kalosze czyli nowy klub jogi.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lucy Edge |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lucy Edge |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |