Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Słonecki |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Słonecki |
Mołdawianie w kosmos nie lietajut biez wina
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Judyta Sierakowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Judyta Sierakowska |
Teoria rozwiązywania innowacyjnych zadań w pracy z uczniem klas I–III szkoły podstawowej (w świetle
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Stańczak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Stańczak |
oprawa twarda
format 13,6 x 20,5 cm
stron 368
W trzydziestą rocznicę pierwszego wydania Etyki i poetyki w Paryżu ponownie oddajemy do rąk czytelników pełną edycję tego rzadkiego, wyjątkowego tomu. Rzadkiego, ponieważ przez lata jego podziemny przedruk krążył w drugim obiegu, a wersja paryska dotarła do nielicznych. Wyjątkowego, ponieważ mimo upływu czasu zamieszczone w nim teksty nie straciły na aktualności. Na stronach zbioru Barańczak krytycznie interpretuje twórczość ważnych współczesnych klasyków, takich jak Mandelsztam, Brodski, Miłosz, Szymborska, Herbert czy Białoszewski. Oskarża konformistów politycznych i artystycznych. Pokazuje rangę Marca `68 i jego istotność dla pejzażu polskiej kultury. Daje pierwszorzędny przykład sztuki eseju. Przede wszystkim jednak czystym, mocnym głosem uświadamia prawdy ważne i niemodne: że literatura to więcej niż gra form, że poezja ma moc ocalania, że wciąż trwa kryzys etyczny, który nieprzełamany twórczą i osobistą odwagą, prowadzi do zła. Co książka Barańczaka przynosi czytelnikowi po trzydziestu latach, gdy przestaje być legendą? Na pewno przynosi poważne myślenie o literaturze i jej powinnościach. A także o dwudziestowiecznym kryzysie wartości. Bo nie tylko o PRL-u. Co prawda PRL jest tu scenerią, ale chodzi o coś znacznie istotniejszego. O literackie zmaganie z totalitaryzmem jako ucieleśnieniem zła. Wiara w ocalającą moc poezji, w to, że to ona potrafi odbudować etykę, może dziś - gdy sceptycyzm wydaje się głębiej ugruntowany niż trzydzieści lat temu - robić wrażenie zbyt czystej i ufnej. Ale właściwie dlaczego? Przecież literatura sprzeciwiająca się złu PRL-u, której program zawarty jest w Etyce i poetyce, miała swój mały (albo i niemały) wkład w rozkład systemu i jego koniec ledwie dziesięć lat później. I cóż z tego, że komunizm skończyłby się i bez książki Barańczaka, skoro jego koniec byłby inny intelektualnie... A refleksja o złu i granicach mu wyznaczanych godna jest podjęcia na nowo. Naphta wcale nie umarł, a nawet miewa się dobrze. Czy dzisiejszego Settembriniego stać na siłę, w którą trzydzieści lat temu wierzył Barańczak?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stanisław Barańczak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stanisław Barańczak |
Biustonosz \\\"Pilar\\\" Art. 480
Rękawiczki girl frotte gładkie R-90A
Kwiaty. Malowanki dla dzieci od 2 lat.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Technologie informacyjne w warsztacie nauczyciela
format B5
stron 420
oprawa miękka
Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii problematyka zastosowań komputerów w edukacji nabiera coraz większego znaczenia. I choć mogłoby się wydawać, że na temat roli i obecności komputera w szkole powiedziano już bardzo dużo, ciągle okazuje się, że wiele jest do zrobienia, a to oznacza konieczność kreowania nowych idei i nowatorskich rozwiązań. Niewątpliwie mamy już za sobą lata bezwarunkowej fascynacji komputerem, jego możliwościami, dostępnymi zasobami oprogramowania. Skończył się także okres, kiedy problemem było wykształcenie odpowiedniej liczby nauczycieli, tak aby nie tylko mogli sprawnie posługiwać się komputerem, ale także aby potrafili kształtować te umiejętności pośród swoich uczniów. Pora skupić się na warsztacie nauczyciela, dla którego technologie informacyjno-komunikacyjne stają się narzędziem wykorzystywanym na co dzień. Punkt ciężkości przesuwa się zatem wyraźnie w kierunku zasad właściwego użycia tych technologii w dydaktykach przedmiotowych. Przedmiotem uwagi jest także doskonalenie warsztatu nowoczesnego nauczyciela w celu osiągnięcia i maksymalizacji wartości dodanej w edukacji. Efekt taki jest niemożliwy do uzyskania bez technologii informacyjno-komunikacyjnych. Niniejszą książkę jest adresowana przede wszystkim do nauczycieli oraz do tych osób, które odpowiedzialne są za kształcenie nauczycieli. Autorzy mają nadzieję, że pomoże ona w umiejętnym i twórczym wykorzystywaniu na co dzień możliwości współczesnych technologii, ponieważ tylko wtedy przyniosą one pożytek - zarówno nauczycielom, jak i ich uczniom.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Migdałek, Maria Zając |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Migdałek, Maria Zając |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Murtagh |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Murtagh |
Już piszę- część 3. Kolorowanka z naklejkami
format 20,5 x 28,5 cm
Książki z serii `Już piszę` przeznaczone są dla dzieci, które uczą się pisać, albo chciałyby swoje umiejętności sprawdzić i rozwijać. Mogą z nich korzystać same lub z pomocą rodziców i nauczycieli. W pierwszej części serii dzieci poznają kolejne literki, a także uczą się pisać pierwsze wyrazy i zadania. Część druga pozwala najmłodszym zapoznać się przed wszystkim z literkami drukowanymi. Część trzecia pomaga w zapamiętywaniu pisowni poszczególnych liter. Ostatnia to zestaw ćwiczeń, dzięki którym dzieci utrwalają pisownię. Każda książeczka zawiera odpowiednie ilustracje, które ułatwiają najmłodszym wykonanie ćwiczeń. Kolorując obrazki będą też mogły rozwijać swoje umiejętności plastyczne.
Mix wzorów.
Blondynka w Peru. Dzienniki z podróży.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Pawlikowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Pawlikowska |
Język polski Gramatyka i ortografia SP kl.4 ćwiczenia, gry i zabawy językowe
stron 96
oprawa miękka
Zeszyt ćwiczeń do nauki o języku może być wykorzystywany z każdym zestawem podręczników do języka polskiego na ten poziom nauczania. Zawiera treści, które wzbogacą i utrwalą wiedzę uczniów z zakresu: > komunikacji językowej, > najmniejszych cząstek mowy i pisma, > słownictwa, > ortografii, > części mowy, > składni. Ćwiczeniom towarzyszy sowa - Mądra Głowa, która przypomina na gorąco uczniom, o czym trzeba pamiętać. Stała rubryka ``Zabawmy się razem`` ma na celu rozwijanie wyobraźni oraz umiejętności pracy w grupie. Dodatkową atrakcją są gry językowe, kształcące określone sprawności komunikacyjne. Na kolorowych planszach uczniowie zagrają w domino językowe i zabawią się w poszukiwaczy skarbów.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Wierzbicka-Piotrowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Wierzbicka-Piotrowska |
Sukienka Sukienka Model J-52-006 SET3
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Jaromir, Paweł Pawlak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adam Jaromir, Paweł Pawlak |
T-shirt Damski Model H-37-026 BLUE
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Top Damski Model H-32-010 GREEN
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk n soul |
Nieznani polscy bohaterowie powstania węgierskiego 1848-1849.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Istvan Kovacs |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Istvan Kovacs |