Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Polska. Ptaki. Encyklopedia ilustrowana.
Oprawa twarda.
Strony 96.
Format 20,5x28,5 cm.
Encyklopedia ilustrowana to czterotomowa seria albumów w klasycznej formie i atrakcyjnej cenie, w której zaprezentowano krajową faunę w układzie systematycznym. Albumy ukazują zarówno stworzenia pospolite, jak i te występujące sporadycznie czy zagrożone wyginięciem. Walor publikacji podnoszą setki doskonałych zdjęć znanych fotografów, a także dziesiątki ilustracji i mapy zasięgów występowania. Encyklopedia to przede wszystkim solidne kompendium, które uczniom pomoże lepiej zrozumieć lekcje biologii, a miłośników przyrody zachęci do samodzielnego odkrywania fascynującego świata zwierząt. \"Polska. Ptaki. Encyklopedia ilustrowana\" prezentuje niezwykle bogaty świat polskiego ptactwa. Zawiera opisy ponad 100 gatunków ptaków, dokładne informacje o ich wyglądzie, trybie życia, miejscach lęgowych i czyhających na nie zagrożeniach, a także aktualne dane dotyczące systematyki, biologii i ekologii. Czytelnik znajdzie w albumie rzadko publikowane wiadomości, interesujące fakty naukowe i ciekawostki. Nasza propozycja niewątpliwie przekona wszystkich o wyjątkowych walorach ornitologicznych Polski. Autor tekstów zamieszczonych w niniejszej publikacji to doświadczony ornitolog, na co dzień zajmujący się badaniem i obserwacją ptaków w ich naturalnym środowisku: w powietrzu, na lądzie i w wodzie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Niemiecki. Fiszki. 1000 najważniejszych słów i zdań dla początkujących.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Marinina |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksandra Marinina |
Kostium kąpielowy Carmelita Hollyday M-239 Niebieski (81)
Tabela rozmiarów | S | M | L | XL | 2XL |
Twój obwód w biuście |
80-82 | 83-85 | 86-88 | 89-91 | 92-94 |
Twój obwód pod biustem |
64-70 | 68-74 | 72-78 | 76-82 | 80-86 |
Obwód bioder | 82-88 | 86-92 | 90-96 | 94-100 | 98-104 |
Wysokość tyłu fig |
21 cm | 22 cm | 23 cm | 24 cm | 25 cm |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ellen Schreiber |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ellen Schreiber |
Koszmarny Karolek. Sekrety szkieletów.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Francesca Simon |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Francesca Simon |
Marka odzieży: Dobranocka
Model odzieży: SGW
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: bawełna 50%, poliester 50%,
OpisProducenta:
Klasyczny, ciepły i przyjemny w dotyku szlafrok wykonany z miękkiej dzianiny. Komfortowy, wiązany fason z kapturem oraz kieszeniami po bokach. Rękaw długi. Model w ciekawym zestawieniu kolorystycznym. Idealna propozycja na chłodne jesienne wieczory.
Skład: 50% bawełna, 50% poliester.
Płeć: Kobieta Typ: szlafrok
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Antoni Ossendowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Antoni Ossendowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Kaliszczuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Zbigniew Kaliszczuk |
Matematyka Wokół nas GIMN kl.2 ćwiczenia cz.2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Teresa Przetacznik-Dąbrowa, Barbara Podobińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Teresa Przetacznik-Dąbrowa, Barbara Podobińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Janusz Gajda |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Janusz Gajda |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Bojarski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Bojarski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Małgorzata Skorek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Małgorzata Skorek |
Słownik Peryfraz, czyli Wyrażeń Omownych
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mirosław Bańko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mirosław Bańko |
REKLAMA - Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
format A5
oprawa twarda
stron 152
Ksiażka podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać - i często naprawdę działa - nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Heath |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Robert Heath |