Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Węglarz, Eligiusz Madejski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Węglarz, Eligiusz Madejski |
Kuchnia polska. Tylko sprawdzone przepisy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marzena Wasilewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marzena Wasilewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Krysiak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Krysiak |
Baw się! Gry i zabawy tylko dla dziewczynek.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dominik W. Rettinger |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dominik W. Rettinger |
Marka odzieży: Dobranocka
Model odzieży: TM
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: bawełna 95%, poliester 5%,
Miejsce zapięcia: przód
Ciążowa: TAK
OpisProducenta:
Niezwykle komfortowa i przy tym urocza koszula nocna. Model z krótkim rękawem i dekoltem w szpic. Z przodu zapięcie na guziki - ułatwia karmienie piersią. Tył wydłużony. Idealna propozycja dla kobiet w ciąży i mam karmiących. Koszula wykonana jest z wysokiej jakości, przyjemnej w dotyku bawełnianej dzianiny.
Skład: 95% bawełna, 5% poliester.
Płeć: Kobieta Typ: koszula
W tym tomiku czekają na ciebie zabawne łamigłówki (labirynty, znajdywanie różnic, łączenie kropek, puzzle obrazkowe i wiele innych pomysłów).
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Zestaw Auta (książka + torba).
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Princess |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Princess |
Nowolipie. Najpiękniejsze lata.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Hen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Hen |
format 16,5 x 23,5 cm
stron 704
Opowieść o niektórych ludziach i niektórych akcjach dwóch batalionów harcerskich . Książka powstała na podstawie sławnego archiwum Jana Rodowicza - Anody, relacji żołnierzy batalionów, dokumentów, listów, pamiętników, konsultacji z matkami poległych. Autor prowadzi swych bohaterów - spadkobierców ideałów ``Kamieni na szaniec`` - przez barykady powstańcze od Woli poprzez Starówkę po Czerniaków. Spotykamy na kartach najsłynniejsze postaci Szarych Szeregów: Andrzeja Romockiego - Morro, Piotra Pomiana, Stanisława Leopolda, Czarnego Jasia - Wuttke, Krzysztofa Kamila Baczyńskiego. Iskry wydały epopeję druha Kamińskiego po raz pierwszy w roku 1957. Obecne wydanie wzbogacono unikatowymi zdjęciami bohaterów, a także wstępem Barbary Wachowicz.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksander Kamiński |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Aleksander Kamiński |
Pons. Duży Słownik angielsko-polski, polsko-angielski
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
stron 92
format 12,5 x 19,5 cm
oprawa broszurowa
Katarzyna Grochola to najpoczytniejsza polska pisarka ostatnich lat, autorka bestsellerowych powieści, opowiadań, sztuk teatralnych i telewizyjnych, współautorka scenariuszy seriali ``M jak miłość`` i ``Na dobre i na złe`` Na podstawie jej powieści nakręcono film z Danutą Stenką i Arturem Żmijewskim w rolach głównych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Grochola |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Grochola |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Książka kucharska. Polskie przepisy.
Oprawa broszurowa.
Strony 336.
Format 15,5x23,5 cm.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Aszkiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Aszkiewicz |
W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
format B5
244 stron
oprawa miękka, klejona, folia
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja ``naświetla`` konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów - takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie ``pro rynkowych`` tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie ``opresyjnych`` trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kowal-Orczykowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kowal-Orczykowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Stasiuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Stasiuk |