Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Michalak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paweł Michalak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Marsden |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | John Marsden |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Chmielewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Chmielewski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ESOTIQ |
Kod producenta | ESOKO32048 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | ESOTIQ |
Kod producenta | ESOKO32048 |
GAIA BIUSTONOSZ BS 0181 GIORGINA
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GAIA |
Kod producenta | GAIBI181 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GAIA |
Kod producenta | GAIBI181 |
Fiszki. Język angielski. Konstrukcje egzaminacyjne
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martyna Kubka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martyna Kubka |
Ja i mój koń. Dbam o mojego konia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwoju
format 16,7x24,0 cm
oprawa miękka
stron 328
Prezentowana publikacja jest monografią socjopedagogiczną, w której, opierając się na badaniach wybranej populacji młodzieży, starano się wyjawić socjologiczny i pedagogiczny (pomijając psychologiczny) aspekt złożonej sytuacji społecznej uczniów doświadczających zaburzeń rozwojowych.
Punktem wyjścia do poszukiwań badawczych były pytania: w jaki sposób radzą sobie uczniowie z takimi zaburzeniami w społeczności szkolnej, czy są z tego powodu „naznaczani” przez społeczność szkolną oraz jakie warunki są dla nich sprzyjające, a jakie hamują rozwój ich osobowości?
W badaniach wzięto pod uwagę zaburzenia parcjalne, które utrudniają dziecku edukację już w pierwszym roku nauki, bowiem obejmują procesy pełniące podstawową rolę w opanowywaniu umiejętności czytania i pisania: zaburzenia percepcji wzrokowej, zaburzenia percepcji słuchowej, zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, lateralizacji oraz zdolności stosowania zasad poprawnej ortografii.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Toroń |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Toroń |
Rodziny adopcyjne i zastępcze dziecka z niepełnosprawnością
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Ćwirynkało, Urszula Bartnikowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Ćwirynkało, Urszula Bartnikowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Schnoor Heinz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Schnoor Heinz |
Plastyka Kraina sztuki GIMN kl.1-3 ćwiczenia / Sztuka w przestrzeni publicznej
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lidia Frydzińska-Świątczak, Beata Marcinkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lidia Frydzińska-Świątczak, Beata Marcinkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Parandowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Piotr Parandowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dariusz Rekosz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dariusz Rekosz |
Kostium kapielowy Dakota Nero-Bianco M-373
Rozmiar kostiumu | Obwód w biuście | Obwód pod biustem | Obwód bioder | Wysokość tyłu fig |
S | 80-82 cm | 68-73 cm | 82-90 cm | 20 cm |
M | 83-84 cm | 71-76 cm | 88-94 cm | 21 cm |
L | 85-86 cm | 74-79 cm | 92-98 cm | 22 cm |
XL | 87-88 cm | 77-82 cm | 96-102 cm | 23 cm |
Stringi Basic Nicole 2412 czarne
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mariola Peisert |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mariola Peisert |
Pons. Mów jak rodowity Francuz.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Obrazki dla maluchów - Zwierzęta i ich dzieci.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |