Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusława Matuszewska, Sławomir Turek, Beata Mońka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusława Matuszewska, Sławomir Turek, Beata Mońka |
Zobaczyć to czego nie widać,czyli kultura matematyczna w praktyce
oprawa miękka
stron 177
10 opowiastek o matematyce dla niekoniecznie do niej przekonanych ze 157 obrazkami.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Kordos |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Marek Kordos |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Misebla |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Misebla |
Edukacja przez ruch Matematyczne obrazy w szkole
Orpawa broszurowa.
Strony 86.
Format 21,5x19,5 cm.
Proponujemy ciekawe ćwiczenia i zabawy oparte na metodzie dynamicznych obrazów, wspierające rozwój myślenia matematycznego uczniów w wieku wczesnoszkolnym. Metoda ta pozwala dzieciom szybciej i skuteczniej zrozumieć i przyswoić niełatwe pojęcia matematyczne. Lekcje matematyki staną się teraz inspirujące i atrakcyjne - w sposób naturalny wyzwolą w uczniach chęć zdobywania wiedzy i uczenia się.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Dziamska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Dziamska |
Gorsenia biustonosz k 241 leila
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORBI241 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | GORSENIA |
Kod producenta | GORBI241 |
Gra Family Bingo: Potyczki na patyczki
Rozgrywka
Celem gry jest ułożenie 4 żetonów z cyframi w rzędzie na swojej planszetce (pionowo, poziomo lub ukośnie). Żetony gracze zdobywają biorąc udział w zadaniach z wykorzystaniem patyczków.
Gra rozgrywana jest w rundach, w których uczestniczą wszyscy gracze. Najstarszy gracz zostaje Prowadzącym. Funkcja Prowadzącego co rundę przechodzi na kolejnego gracza. Na początku rundy Prowadzący losuje jeden duży żeton z liczbą. Następnie Prowadzący ciągnie kartę ze stosu i odczytuje zadanie. Zależnie od zadania, jest ono rozgrywane w sposób opisany na karcie. Gracze, którzy wykonali zadanie i zdobyli punkt, kładą mały żeton z liczbą na swojej planszetce w odpowiednie miejsce.
Gracz, który jako pierwszy ułoży cztery żetony w rzędzie (pionowo, poziomo lub ukośnie), wygrywa grę. Jeśli dokona tego kilku graczy w tej samej rundzie – mamy remis.
Zadania
Kto pierwszy, ten lepszy – Gracze układają z patyczków konstrukcje na czas. Tutaj liczy się szybkość.
Liczbowe potyczki – Gracze odpowiadają na pytania, chowając w dłoni odpowiednią ilość patyczków. W tej kategorii odpowiedzią na pytanie jest zawsze liczba. Przyda się umiejętność liczenia.
Mistrz pamięci – Gracze łącznie z Prowadzącym mają za zadanie zapamiętać konstrukcję na karcie i zbudować ją w sekrecie przed innymi. Dobra pamięć to podstawa.
Mistrz wiedzy – Prowadzący czyta pytanie. Wszyscy chowają w dłoni patyczek w kolorze wybranej przez nich odpowiedzi. Punkt otrzymują gracze, którzy schowali w dłoni patyczek we właściwym kolorze. Kto wykaże się największą wiedzą ogólną?
Mistrz zręczności – Prowadzący czyta zadanie, a gracze wykonują je po kolei, począwszy od Prowadzącego. Zasady przyznawania punktów opisane są na poszczególnych kartach. Prawdziwy sprawdzian zręczności.
Sekretna konstrukcja – Prowadzący dyskretnie patrzy na rewers karty. Opisuje pozostałym graczom konstrukcję, którą widzi. Gracze za zasłonkami budują opisywaną konstrukcję. Kluczem w zabawie będzie wyobraźnia.
Szczęśliwe patyczki – Prowadzący czyta zadanie. Następnie Prowadzący lub wszyscy gracze biorą dyskretnie do ręki określoną liczbę patyczków. Zasady przyznawania punktów opisane są na poszczególnych kartach. Zdolność przewidywania i łut szczęścia na pewno się przydadzą.
Zgadnij, co to? – Prowadzący dyskretnie patrzy na rewers karty. Następnie próbuje odwzorować z patyczków przedstawiony tam obiekt. Punkt otrzymuje gracz, który pierwszy odgadnie, co znajduje się na rewersie karty. Czy jesteście spostrzegawczy?
Zawartość pudełka:
- 165 kart z zadaniami
- 96 patyczków w 6 kolorach
- 16 dużych żetonów z liczbami
- 96 małych żetonów z liczbami
- 6 zasłonek dla graczy - instrukcja
Wiek: 6+
Liczba graczy: 2-6.
Literatura jako trop rzeczywistości
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Nycz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Nycz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lexie Pearl |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lexie Pearl |
Wychowaj szczęśliwe dziecko. Praktyczne rady dla rodziców. Samo Sedno.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Glenda Weil, Doro Marden |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Glenda Weil, Doro Marden |
Kamila ciasteczkowa wróżka. Koloruję z Kamilą.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
CYFRY I SZLACZKI.ĆWICZENIA GRAFOMOTORYCZNE USPRAWNIAJĄCE RĘKĘ PISZĄCĄ.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Renata Anna Hływa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Renata Anna Hływa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Halina Dąbrowska, Mirosław Zybert |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Halina Dąbrowska, Mirosław Zybert |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alan Riding |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Alan Riding |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kortas |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kortas |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Urszula Kozłowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Urszula Kozłowska |