Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lemony Snicket |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lemony Snicket |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1135X |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1135X |
Ten miękki biustonosz został wykonany z połączenia niezwykle modnej dzianiny o wzorze pepitki z kwiatowym haftem. Biustonosz bardzo ładnie formuje biust, zaś dodatkowy boczny element miski pozwala na lepsze zebranie biustu nawet w większych rozmiarach. Środeczek dokładnie przylega do mostka. Plecy wykonano z miękkiej w dotyku mikrofibry. Dla zapewnienia komfortu uzytkowania wewnętrzna strona miseczek podszyta jest delikatną tkaniną, która jednocześnie nadaje formę biustonoszowi. Górna część miseczki jest podszyta elastyczną gumką. Podwójne haftki z trzystopniową regulacją oraz fiszbiny we wszystkich rozmiarach są dodatkowym atutem tego biustonosza. Całości uroku dodają ozdobne ramiączka (nieodpinane) oraz dwie malutkie kokardki.
Do kompletu polecamy figi lub stringi 422.
Skład: 55% poliamid, 20% poliester, 12% bawełna, 11% elastan, 2% poliuretan.Płeć: Kobieta Typ: miękki
stron 110
oprawa miękka
format 16 x 23 cm
Konstruktywny postmodernizm charakteryzuje się tym, że za podstawę przyjmuje równoważność poszczególnych zjawisk, które w swej różnorodności traktowane są jako godne uwagi w jednakowym stopniu. Dlatego oczywiste wydaje się to, że dzieci, będąc równie ważne jak osoby dorosłe, są od samego początku pełnowartościowymi ludźmi i niepotrzebna jest tutaj żadna interwencja, nawet ze strony szkoły. Autor odpowiada na pytanie, jakie konsekwencje mogą wynikać dla szkoły ze spojrzenia na człowieka z postpedagogicznej perspektywy. Odnosząc prawa człowieka do dzieci szkolnych, dochodzi do fascynujących odkryć związanych ze szkołą przyszłości. Szkole ? tu i teraz ? daje on impuls do wprowadzenia postmodernizmu w jej codzienność. Rodzicom udziela porad opartych na wnikliwej analizie i praktyce, aby potrafi li redukować stres związany z kontaktem ze szkołą oraz łagodzić i leczyć cierpienia swych dzieci. Nauczycielom proponuje nowy rodzaj samorozumienia, który pozwala zerwać więzy sztywnej roli i pomaga w wyczerpującej pracy. Czytelnik dostrzeże tutaj siłę i odwagę nauczyciela, które sprawiają, że klasa szkolna staje się znacznie bardziej przyjazna dzieciom. W książce Jaka może być szkoła? dochodzi do spotkania wizji i rzeczywistości. Wszy Myślę, że istotę twórczości pedagogicznej Schoenebecka, mocno osadzonej w filozofii, najlepiej oddaje Bogusław Śliwerski, który stwierdza, że chodzi przede wszystkim o zdobywanie szeroko pojętej samowiedzy, a nie o wzajemną eliminację racji i udowadnianie wyższości własnych argumentów, teorii czy doświadczeń. Gorąco zachęcam czytelnika do lektury książki, którą przenika głęboka troska o to, aby dziecko i nauczyciel mogli jak najczęściej spotykać się na płaszczyźnie osobowej. Tylko wtedy szkoła i jednocześnie rodzina będą mogły skutecznie zapobiegać wszelkim działaniom zmierzającym do uczynienia z nich narzędzi ``produkcji`` osobowości autorytarnych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Von Schoenebeck Hubertus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Von Schoenebeck Hubertus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Łoziński, Maja Łozińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Łoziński, Maja Łozińska |
Sebastian Leitner. Naucz się uczyć.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kinga Perczyńska, Patrycja Wojsyk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kinga Perczyńska, Patrycja Wojsyk |
Oko Jelenia. Tom 3. Drewniana Twierdza.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Pilipiuk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrzej Pilipiuk |
Testy. Prawo jazdy. Kategoria B. DVD
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Płyńcie łzy moje, rzekł policjant
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Philip K. Dick |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Philip K. Dick |
Zadania z matematyki dla olimpijczyków, gimnazjalistów i licealistów
W książce ``Zadania z matematyki dla olimpijczyków`` autorzy zebrali i przedstawili szereg zadań wraz z rozwiązaniami. Są tu zadania własne, wykorzystywane do pracy z młodzieżą, jak i wybrane z innych, cytowanych w tej książce zbiorów. Pogrupowane zostały w trzydzieści zestawów zawierających zadania o różnorodnej tematyce. Zbiór zawiera zestawienie pozwalające na wybranie zadań do realizacji określonych tematów zajęć. Książka stanowi doskonałą pomoc dla nauczycieli matematyki oraz uczniów uzdolnionych matematycznie, przygotowujących się w starszych klasach szkół podstawowych i szkołach średnich do olimpijskich zmagań.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Tomalczyk, Henryk Pawłowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wojciech Tomalczyk, Henryk Pawłowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miljenko Jergović |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miljenko Jergović |
Język angielski My Profession ćwiczenia dla szkół fryzjerskich i szkół kosmetycznych
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Przemysław Wolski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Przemysław Wolski |
Szorty Męskie Model N-06-012 NAVY
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Wychowanie. Tom 5. Pojęcia, procesy, konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |