Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jean De Brunhoff |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jean De Brunhoff |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1049 |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | AVA |
Kod producenta | AVAFI1049 |
Spowiedź heretyka. Sacrum Profanum.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Azarewicz, Adam Nergal Darski, Piotr Weltrowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Azarewicz, Adam Nergal Darski, Piotr Weltrowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wilhelm Grimm, Jacob Grimm |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wilhelm Grimm, Jacob Grimm |
Angielski dla dzieci. Karty obrazkowe. 100 pierwszych słówek.
Karty do nauki i zabawy dla dzieci od lat 3. 104 ilustrowane karty + poradnik + płyta CD. 104 kolorowe karty polsko-angielskie. Zestaw kart obrazkowych opracowano specjalnie dla dzieci od 3 roku życia. Przeznaczony jest do nauki języka angielskiego w domu, w przedszkolu i szkole. Na kartach zamieszczono kolorowe zabawne ilustracje i podpisy po angielsku (awers) i po polsku (rewers). Łącznie komplet uczy aż 104 słówek. Poradnik dla rodziców i nauczycieli Rodzice i nauczyciele znajdą w nim pomysły na 33 wspólne gry i zabawy z wykorzystaniem kart, a także przydatny w praktyce zapis wszystkich słówek i tekstów piosenek wraz z tłumaczeniem. GRATIS płyta CD z nagraniami słówek i piosenek Znajdują się na niej wszystkie słówka i piosenki udźwiękowione przez profesjonalnych lektorów. Dzięki nagraniom dzieci szybciej nauczą się poprawnej wymowy, będą lepiej rozumiały angielskie wypowiedzi i chętniej rozmawiały w języku obcym.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Skarpetki kpl.12szt. Jazzy Girls
Zrób to sam. Porcelanowe puzderko.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Życie jest za krótkie na siekanie cebuli.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kitty Greenwald |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kitty Greenwald |
Młody Samuraj. Tom 2. Droga miecza.
Oprawa broszurowa.
Strony 354.
Format 13,0x19,5cm.
Drugi tom bestsellerowej trylogii o przygodach Jacka! Jest rok 1612. Po roku trenowania w szkole samurajów Jack Fletcher ma prawdziwe kłopoty. Musi się przygotować do starożytnego rytuału sprawdzającego odwagę i nie tracić czujności: pirat ninja Smocze Oko, ten sam, który zabił ojca chłopaka, może uderzyć w każdym momencie. Młody samuraj ma bowiem coś, czego pragnie morderca... Jacka czeka wkrótce walka na śmierć i życie. Czy zdoła na czas opanować drogę miecza?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Chris Bradford |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Chris Bradford |
Rozmiar | S | M | L | XL | XXL |
Obwód w biodrach | 88-92 cm | 92-96 cm | 96-100 cm | 100-104 cm | 104-108 cm |
Marka odzieży: Enny
Model odzieży: 200018
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: wiskoza 83%, poliester 12%, elastan 5%,
Miejsce zapięcia: tył
Rodzaj dekoltu: łódka
OpisProducenta:
Sukienka wykonana z ciepłej żakardowej dzianiny o kwiatowym motywie. Luźna konstrukcja górą, ze spuszczanym ramieniem. Odcinana talia. Rękaw długi typu kimono. Dekolt w łódkę. Z przodu, na wysokości bioder odstające kieszenie. Tył zapinany na kryty zamek.
Skład: 83% wiskoza, 12% poliester, 5% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: sukienka
Przyroda Ciekawi świata SP kl.5 podręcznik
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Augustowska, Małgorzata Gajewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Małgorzata Augustowska, Małgorzata Gajewska |
Niepełnosprawność intelektualna w publicznym i prywatnym dyskursie.
Rozważania podjęte w tej publikacji zmierzają do odpowiedzi na pytanie jak we współczesnym społeczeństwie polskim \"mówiona\" jest niepełnosprawność intelektualna w dyskursach uruchamianych w sytuacjach publicznych i prywatnych oraz ukazują konfrontację indywidualnej i społecznej wizji niepełnosprawności. W swoich rozważaniach autorka kwestionuje istniejącą w społecznych konstrukcjach \"oczywistość\" niepełnosprawności intelektualnej i pewną \"naturalność\" sytuacji egzystencjalnej w jakiej są owe osoby i ich rodziny społecznie lokowane. Ta \"oczywistość\" niepełnosprawności intelektualnej i \"naturalność\" miejsc świata życia tych osób jest ukazana w książce jako efekt dyskursywnej konstrukcji. Postawiona w publikacji teza, że rzeczywistość społeczna jest konstruowana przez dyskurs (rozumiany jako użycie języka i działanie społeczne), który jest kluczowym czynnikiem w społecznej konstrukcji życia społecznego i ważnym elementem relacji władzy, pozwala autorce spojrzeć na język i jego zniewalającą moc, jako na narzędzie dominacji i wykluczania lub emancypacji. W części teoretycznej niepełnosprawność intelektualna została osadzona w kontekście szeroko rozumianej inności, ukazane zostały również mechanizmy wykluczania Obcego (m.in. koncepcje Z. Baumana, M. Foucaulta, E. Goffmana). Pojęcie dyskursu autorka umiejscowiła w perspektywie poststrukturalnych teorii (m.in. M. Foucaulta, P. Bourdieu, E. Laclau). Zaprezentowany w książce projekt badawczy osadzono w jakościowej strategii badań, zastosowana została krytyczna analiza dyskursu i metoda biograficzna. Krytycznej analizie dyskursu autorka poddała m. in. treści wypowiedzi osób publicznych, zawartość popularnych periodyków, które potraktowała jako nośniki i jednocześnie narzędzia konstruowania dyskursu publicznego. Analizom poddane zostały także narracje rodziców, terapeutów i dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Poruszane w książce problemy, dotyczące konfrontacji osobistej i społecznej wizji niepełnosprawności intelektualnej są niezwykle ważne w pedagogice specjalnej, zwłaszcza gdy odnosi się je do aktualnego kontekstu społecznego, aktualnej sytuacji zmiany ponowoczesnej, globalizacyjnej, systemowej. Ważnymi elementami książki są także: ukazanie interdyscyplinarnego spojrzenia na problematykę ról społecznych osoby z niepełnosprawnością intelektualną, wyszczególnienie nurtów dyskursu niepełnosprawności intelektualnej, przyjęte metody badawcze (krytyczna analiza dyskursu i metoda biograficzna) i zwrócenie uwagi na społeczno-kulturową konstrukcję niepełnosprawności, na fakt konstruowania niepełnosprawności intelektualnej przez dyskurs publiczny.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Woynarowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Woynarowska |
Kuchenne rewolucje. Przepisy Magdy Gessler.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magda Gessler |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Magda Gessler |
Biustonosz Emezione II SC-316 granatowy
oprawa miękka
format 16,5 x 23,5 cm
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hans Christian Andersen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hans Christian Andersen |
Język Polski ZSZ Zrozumieć świat cz. 3
Nowe rozwiązania w sprawdzonej koncepcji serii gwarantują praktyczne podejście do nauki i realizację wymaganego materiału.
Zgodnie z nowa podstawą programową seria:
- Przygotowuje ucznia do świadomego odbioru tekstów kultury
- Uczy dokonywania analizy i interpretacji dzieł w kontekście historycznym i biograficznym
- Obrazuje zastosowanie kultury języka w życiu codziennym i pracy zawodowej
Wygoda dla nauczyciela i ucznia: kształcenie literacko-kulturowe i językowe w jednym tomie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Nowosielska, Urszula Szydłowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Elżbieta Nowosielska, Urszula Szydłowska |