Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Hen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Józef Hen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moe |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moe |
POŃCZOCHY CIENKIE CLASIC LOVIA
Puzzle 500 elementów A Sunny Voyage
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | BABELL |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | BABELL |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Harlan Coben |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Harlan Coben |
Wrocław. Plan miasta w skali 1:20 000.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Thierry Lenain, Delphine Durand |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Thierry Lenain, Delphine Durand |
Scooby-Doo! i Ty: Na tropie Wędrującej Wiedźmy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | James Gelsey |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | James Gelsey |
Czytanie ze zrozumieniem kl. 6. Wybór testów dla szkoły podstawowej.
Oprawa broszurowa.
Strony 54.
Format 21,5x31,0 cm.
Zestaw ćwiczeń sprawdzających rozumienie czytanego tekstu. W opracowaniu wykorzystano fragmenty lektur i literatury młodzieżowej.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Warzybok |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Warzybok |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stephen Kelman |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Stephen Kelman |
Matematyka z klasą SP kl.6 ćwiczenia cz.2
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lucyna Klama, Ewa Szelecka, Małgorzata Pyziak, Barbara Wawrzak, |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lucyna Klama, Ewa Szelecka, Małgorzata Pyziak, Barbara Wawrzak, |
Edukacyjna gra elektroniczna - Przedszkolak
Gra pomaga dzieciom w wyszukiwaniu różnic, w odnajdywaniu i kojarzeniu wspólnych cech oraz w poznawaniu kształtów. Podczas zabawy dzieci poznają kształty liter, uczą się liczyć.
Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków o różnej tematyce, które należy ze sobą skojarzyć. Przy każdym rysunku umieszczony jest punkt. Jeżeli gracz zna odpowiedź dotyka specjalnym długopisem odpowiedni punkt na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi lampka zapali się. W przypadku złej odpowiedzi, lampka nie zapali się.
Podczas gry umieszczamy w pudełku tylko jedną planszę. Przed przystąpieniem do gry należy zainstalować baterię 9V. Gra nie zawiera baterii.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sassa Mode |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sassa Mode |