Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lech Chańko, Wojciech Babiański, Dorota Ponczek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lech Chańko, Wojciech Babiański, Dorota Ponczek |
Pareo C Pistachio (3) Pistacjowe
Pierwsze czytanki. Zosia i fiołkowy kapelusz.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edyta Zarębska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Edyta Zarębska |
Szorty Meskie Model N-06-017 GREY
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
format B5
244 stron
oprawa miękka, klejona, folia
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja ``naświetla`` konsekwencje społeczne wynikające z transmitowania w reklamie znaczeń, sensów - takie jak umacnianie stereotypów, reprodukcja podziałów społecznych, formowanie ``pro rynkowych`` tożsamości o niskiej samoświadomości, tworzenie ``opresyjnych`` trendów. W książce rozważany jest związek reklamy z władzą symboliczną. Czytelnik może zapoznać się z badaniami nad percepcją ukrytego przekazu przez młodzież.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kowal-Orczykowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Kowal-Orczykowska |
20 wierszyków.
20 naklejek.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moe |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Moe |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Madonna |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mieczysław Bieniek |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Mieczysław Bieniek |
Nieobliczeniowe zadania z fizyki dla LO kl.1-3 z rozwiązaniami
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Juliusz Domański |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Juliusz Domański |
Twórcza wizualizacja dla początkujących
Twórcza wizualizacja to niezwykle pożyteczna umiejętność, dzięki której możesz odmienić swojej życie. Możesz korzystać z niej, aby zmienić sytuację finansową, rozwinąć karierę zawodową, poprawić zdrowie, wyeliminować negatywne przyzwyczajenia czy przyciągnąć miłość i dobrobyt. To twoje myśli tworzą rzeczywistość, więc kiedy je zmienisz i skupisz na tym, czego chcesz od życia, uczynisz je takim, o jakim marzyłeś. Proste metody i techniki, sprawią, że skuteczny system realizacji marzeń jakim jest twórcza wizualizacja, wprowadzi do twego życia pozytywne i trwałe zmiany. Dzięki prostym ćwiczeniom i łatwym w stosowaniu technikom, dowiesz się, jak korzystać z twórczej wizualizacji każdego dnia. Pamiętaj, że to myśli tworzą rzeczywistość, więc warto je zmienić i skupić się na tym, czego chcesz od życia, żeby uczynisz je takim, o jakim marzysz. Wykorzystaj moc swojej wspaniałej i kreatywnej wyobraźni, aby zmienić swoje życie!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Webster |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Richard Webster |
Tylko bez całowania! czyli jak sobie radzić z niektórymi emocjami
stron 64
format 17 x 22 cm
oprawa twarda
W przedszkolu pojawia się pani Miłka - można powiedzieć - nauczycielka do zadań specjalnych. Ma rozmawiać z dziećmi o uczuciach, co nie będzie proste, mimo że przyprowadziła ze sobą nietypowego pomocnika - pajacyka. Całusy Rozalki, zazdrość o grzywkę, gniew Bodzia czy wstrętny rozgotowany por to tylko niektóre z problemów, z jakimi przyjdzie jej się zmierzyć``Tylko bez całowania! czyli jak sobie radzić z niektórymi emocjami`` to zbiór zabawnych opowiadań poświęconych uczuciom, między innymi tęsknocie, wstydowi, poczuciu krzywdy, zazdrości. Na końcu każdej historii znajdują się opis konkretnej emocji oraz praktyczne rady dla dzieci i rodziców.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Kasdepke |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Kasdepke |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Betty Mclellan |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Betty Mclellan |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrea Gillies |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrea Gillies |
Czytanie ze zrozumieniem kl 5. Wybór testów dla szkoły podstawowej.
Oprawa broszurowa.
Strony 57.
Format 21,5x31,0 cm.
Wybór testów ma na celu ćwiczyć i doskonalić technikę cichego czytania ze zrozumieniem u uczniów klasy piątej. Ćwiczenia zostały przygotowane w oparciu o teksty literackie, spoza kanonu lektur szkolnych. Na ich podstawie uczeń samodzielnie wykonuje szereg zadań testowych o charakterze analitycznym, dokonuje interpretacji i syntezy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Warzybok |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agnieszka Warzybok |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Skiba |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Krzysztof Skiba |
Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adrian Shaughnessy |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Adrian Shaughnessy |