Sukienka Sukienka Model 104 Szafir
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Figl |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Figl |
Kubuś i przyjaciele. Zwierzęta
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Mierzenie jakości. Program rozwoju szkoły
format 16,5 x 23,5 cm
stron 60
Autorka zaprojektowała nową koncepcję nadzoru pedagogicznego, a następnie zwerifikowała ją w praktyce. Swoją koncepcję tworzyła we współdziałaniu z dyrektorami za pomocą metod warsztatowych. Książka przedstawia w sposób syntetyczny i klarowny cały proces nadzoru pedagogicznego sprawowanego wobec II LO w Poznaniu. Książka stanowi gotowy materiał szkoleniowy dla wizytantów i dyrektorów.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Semrau |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Joanna Semrau |
Sukienka Sukienka Dzienna Model Creta Mocca
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | awama |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | awama |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Kubiak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Kubiak |
Koloruj, czytaj, naklejaj- Littlest Pet Shop: Russel kontra Russel
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Parca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Parca Zbiorowa |
Sześciolatek na szóstkę. Zaczynam liczyć.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Dyktanda i zabawy ortograficzne klasa 4
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusław Michalec |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bogusław Michalec |
Balbinka, pechowa anielinka. Tom 1
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Czarkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Iwona Czarkowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Pawlikowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Pawlikowska |
Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peter Fisk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Peter Fisk |
Polska 1:500 000 atlas samochodowy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Moja pierwsza malowanka. Zeszyt 8.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Folga-Jaruszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dorota Folga-Jaruszewska |
Dziecko w świecie edukacji. Przykłady zajęć kompleksowych. Bliżej integracji osoby i pedagogiki wspó
Oprawa broszurowa.
Strony 176.
Format 16,0x23,5 cm.
W tomie tym jest wiele promyków i nadziei na lepszą edukację. Pierwsza część (rozdziały I-II) to opowieść o sztuce uczenia się i zmaganiach mających na celu ocalenie w ludziach współczesnych istoty człowieczeństwa. Zostały tu także, jak wiele znaczeń mieści się w słowie \"pomiędzy\". Tworzy ono przestrzenie obojętne, wrogie, życzliwe, pełne nadziei. Bywa niekiedy wytrychem, ale częściej kluczem do serc i umysłów innego człowieka, do dziecięcej wrażliwości. Dalsza część główna (rozdziały III-VI) przybliża życzliwe przestrzenie interpersonalne współtworzone wraz z uczniami w kompleksowej edukacji w szkole podstawowej, gimnazjum, liceum i na uniwersytecie. Ukazano, że dzięki różnorodnym, a zarazem innowacyjnym działaniom najbardziej z pozoru przeciętna szkoła, może stać się przestrzenią tworzenia kultury. Uzasadniono również, że innowacyjnie prowadzona edukacja kompleksowa nie tylko dostarcza uczniom wiedzy przedmiotowej, strategicznej i autokreacyjnej, lecz także pobudza rożne sfery aktywności. Bywa źródłem fascynacji, radości i poszukiwania sensów życia oraz wartości wykonywanej pracy. Problemy te przybliża ostatni rozdział o pedagogice współbycia, która jest odmianą personalizmu, a zarazem rezultatem kompleksowych działań. Działaniom tym towarzyszy tworzenie systemu norm i kryteriów ocen przy współudziale uczniów, systemu przekształcającego się w samoocenę, będącą podstawą uczenia się przez całe życie. W tym rozdziale omówione zostały różnorodne przestrzenie interpersonalne: przestrzeń intelektualna, mentalna, światopoglądowa, emocjonalna, terapeutyczna i autokreacyjna (metaprzestrzeń). Stanowią one syntezę integracji osoby wychowanka.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bronisława Dymara |
Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | KRZYSZTOF KRUSZEWSKI |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | KRZYSZTOF KRUSZEWSKI |
Jan Paweł II. Niezwykłe historie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |