stron 142
oprawa twarda
format 13,0 x 20,0 cm
Kiedy nadchodzi właściwy moment? Jak można przygotować dziecko? Co można zrobić, aby pomóc dziecku? Niektórym dzieciom przychodzi to z łatwością, inne potrzebują więcej czasu, ale dla wszystkich droga od pieluchy do nocnika jest trudną fazą dojrzewania. Od kiedy dziecko powinno kontrolować swoje potrzeby fizjologiczne? Ekspertki od tematów rodzinnych, dr Heike Kovács i Birgit Kaltenthaler pokazują, kiedy nadchodzi właściwy moment i jak rodzice mogą pomóc dziecku w nauce kontrolowania potrzeb fizjologicznych. Dzięki temu dziecko łatwiej przyzwyczai się do nocnika i również w nocy nie będzie potrzebowało pieluchy.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heike Kovacs, Birgit Kaltenthaler |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heike Kovacs, Birgit Kaltenthaler |
Podręczny słownik szkolny historia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Kosicka |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Kosicka |
Myśl pedagogiczna na przestrzeni wieków. Chronologiczny słownik biograficzny.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiesława Korzeniowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Wiesława Korzeniowska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lothar - Gunther Buchheim |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Lothar - Gunther Buchheim |
Biologia Trening przed maturą LO kl.1-3 komórka skład chemiczny i struktura
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Bukała |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Bukała |
J.Hiszpański. Kurs podstawowy. Audio kurs. (Książka+2xAudio CD)
Hiszpański Kurs podstawowy przeznaczony jest dla osób początkujących, oraz wszystkich, którzy chcą szybko i samodzielnie nauczyć się podstawy języka hiszpańskiego. Kurs uczy 1700 słów i zwrotów niezbędnych na co dzień - teraz już samodzielnie zapytasz o drogę, zrobisz zakupy, zarezerwujesz pokój w hotelu i bez problemu porozumiesz się w większości sytuacji! Ilustrowane zdjęciami ciekawostki zapoznają Cię z obyczajami oraz kulturą Hiszpanii. Książka (184 strony) zawiera ciekawe dialogi, interesujące ćwiczenia, zapis wszystkich nagrań, sekcje dla ambitnych, praktyczne wskazówki, ciekawostki, m.in. o hiszpańskiej modzie, zwyczaju siesty, typowym hiszpańskim menu, zamiłowaniu do zabawy, więzach rodzinnych, dumie narodowej czy o barwnej tradycji flamenco. Część gramatyczna zawiera najważniejsze zagadnienia oraz ćwiczenia sprawdzające. Wysokiej jakości nagrania (146 min) pozwalają osłuchać się z językiem, poznać jego melodię oraz prawidłową wymowę. Wszystkie słówka, zwroty oraz dialogi wraz z tłumaczeniami zostały udźwiękowione przez profesjonalnych lektorów. Uczysz się bez konieczności zaglądania do książki!
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Naomi Wolf |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Naomi Wolf |
Język niemiecki Expedition Deutsch 2B podręcznik z ćw. LO
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Nowicka, Jacek Betleja, Dorota Wieruszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Irena Nowicka, Jacek Betleja, Dorota Wieruszewska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Karpa, Katarzyna Karpa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Anna Karpa, Katarzyna Karpa |
Bajkowa biblioteka. Kraina lodu
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Raymond Khoury |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Raymond Khoury |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miran |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miran |
Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
stron 204
format 15,5 x 21,5 cm
oprawa broszurowa
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Martin Lindstrom |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |