Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Helena Zaworska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Helena Zaworska |
Język polski Klucze do kultury GIMN kl.2 podręcznik literacko-kulturowy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Drabarek, Izabella Rowińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Barbara Drabarek, Izabella Rowińska |
stron 160
okładka twarda
format 24 x 32 cm
W 1869 r. Monet wraz ze swoim przyjacielem Renoirem malował La Grenouillere-miejsce nad brzegiem Sekwany, do którego w każdą niedzielę napływały tłumy Paryżan, aby kąpać się i pływać po rzece. Artystyczny zamysł polegał na tym, jak to ujął Mallarme:``aby nie malować obiektu, ale wrażenie, jakie wywołuje``. Narodził się impresjonizm-pomimo odrzucenia przez oficjalny Salon, protestów krytyków i szyderstw ze strony publiczności. Wkrótce miały nadejść kolejne skandale. W 1874r. nowo powstała grupa zorganizowała swoja pierwsza wystawę w pracowni fotografa Nadara. Obraz Moneta ``Impresja, wschód słońca`` wywołał oburzenie publiczności, co jednak przyniosło nową falę artystycznego zapału jego twórcy. W późniejszym czasie grupa rozpadnie się, ale Monet będzie kontynuował pracę, idąc teraz własną ścieżką. ``Cykle`` obrazów stały się nową formą, dzięki której był w stanie uchwycić ulotne zjawiska świetlne. Dotknięcia jego pędzla staną się coraz bardziej rozproszone, a kolor będzie elementem dominującym w kompozycji. W obrazach stawów z liliami wodnymi w Giverny powietrze, woda i światło zlewają się w jedno. Nie ma już formy ani natury, istnieje jedynie obraz, zwiastujący nadejście modernizmu. Dzisiaj prace Moneta należą do najbardziej cenionych w kolekcjach muzealnych na całym świecie. Muzeum Vernon w Giverny, którego kustoszem jest autorka tej książki, przyciąga co roku tysiące zwiedzających. W niniejszym albumie erudycja i pasja Sophie Fourny-Dargere współgrają z nieprzemijającą świeżością obrazów Moneta.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sophie Fourny-Dargere |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sophie Fourny-Dargere |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jordi Pons |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jordi Pons |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Olga Romańska-Malina |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Olga Romańska-Malina |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bruno Tenerezza |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Bruno Tenerezza |
Trylogia władzy. Tom 2. Król uciekinier
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jennifer A. Nielsen |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jennifer A. Nielsen |
Język polski Kalendarz gimnazjalisty GIMN kl.1-3 / Kurs przygotowawczy do egzaminu
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Fiszer, Małgorzata Hajduk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Beata Fiszer, Małgorzata Hajduk |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Żakowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jacek Żakowski |
Masaż kobiety w ciąży i niemowlęcia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Lewandowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Lewandowski |
Nasze razem w szkole kl.3 BOX Edukacja wczesnoszkolna
utrwalamy umiejętność czytania – dzieci trenują czytanie ze zrozumieniem i coraz śmielej interpretują tekst literacki, analizują tekst użytkowy; kształcimy mówienie – ćwiczymy rozbudowane odpowiedzi na pytania do tekstu: wyciąganie wniosków, opowiadanie, interpretowanie tekstów literackich i poezji; dzieci przewidują dalszy rozwój wypadków, oceniają zachowanie postaci, ćwiczą podstawy empatii i wrażliwość; uczymy gramatyki i ortografii na poziomie elementarnym; przygotowujemy do rozumienia niedosłownego (frazeologizmy, przysłowia itp.); uczymy wypowiedzi pisemnych na zadany temat (do zapisania w zeszycie przedmiotowym); uczymy zachowań społecznych; kontynuujemy kształcenie matematyczne – rozwijamy umiejętności matematyczne w zakresie 1000 przez ćwiczenia rachunkowe, różne typy zadań, zadania nietypowe, początki analizy danych, propedeutykę kombinatoryki; uczymy przyrody (oddzielny podręcznik w drugim półroczu) – utrwalamy i poszerzamy wiedzę na temat polskiej fauny i flory, pokazujemy zjawiska przyrodnicze, uczymy zachowań i działań społecznych w obliczu klęsk żywiołowych; uczymy podstaw muzyki – uczymy nut, pokazujemy proste zapisy nutowe na pięciolinii, uczymy wykonywania prostych melodii na instrumentach akustycznych, rozpoznajemy wybrane instrumenty i głosy; rozwijamy twórczą aktywność dziecka w zakresie plastyki i techniki – malowanie różnymi technikami, wykonywanie wyklejanek, collage’y oraz makiet. Propedeutyka wiedzy o sztuce w oddzielnym podręczniku na drugie półrocze.
Komplet dla dziecka na rok nauki z cyklem Nasze „Razem w szkole” w klasie trzeciej:
I półrocze:
podręcznik z ćwiczeniami, części 1–5
zeszyty ćwiczeń, części 1–5
II półrocze:
podręcznik z ćwiczeniami, edukacja polonistyczno-społeczna części 1–4
podręcznik z ćwiczeniami, edukacja matematyczna Części 1–4
podręcznik z ćwiczeniami, edukacja przyrodnicza
podręcznik z ćwiczeniami, edukacja artystyczna
wyprawka
śpiewniczek
podręcznik Zajęcia komputerowe – podręcznik z ćwiczeniami i CD-ROM-em
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Podróże z żabkami po Polsce.Wiersze i ćwiczenia logopedyczne.
stron 80
Podróże z żabkami po Polsce to cykl wierszy logopedycznych o żabkach, przeznaczonych dla dzieci od lat 5.
W każdym wierszyku ćwiczona jest prawidłowa artykulacja głoski lub głosek, które mogą być mylone. Są więc one przeznaczone głównie dla dzieci z problemami wymowy, ale także dla innych - do ćwiczenia dykcji.
Posiadają również walory dydaktyczne (m. in. uczą korzystania z mapy Polski, utrwalają niektóre wiadomości) i wychowawcze (zawierają morał). Skonstruowane są w taki sposób, aby ich lektura sprawiała przyjemność: posiadają rymy, rytm, a także elementy humorystyczne. Do każdego wierszyka opracowano ćwiczenia utrwalające wymowę głosek, sprawdzające rozumienie przez dziecko tekstu i skałaniające je do wypowiedzi o sobie.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Olszewska, Teresa Bogdańska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grażyna Olszewska, Teresa Bogdańska |
Longman Business English Dictionary
stron 533
oprawa miękka
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrew Nicoll |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Andrew Nicoll |
Witaj szkoło! kl.2 przewodnik metodyczny ze scenariuszami zajęć i rozkładem materiału cz.2 Edukacja
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |