Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Marka odzieży: Dobranocka
Model odzieży: PB
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: bawełna 100%, poliester,
Rodzaj dekoltu: okrągły
OpisProducenta:
Wygodne i komfortowe piżamy nie muszą być nudne! Ciekawe wzornictwo i kolorystyka są niewątpliwą zaletą.
Świetny komplet składający się z dwóch części – bluzki z długim rękawem oraz długich spodni. Góra z okrągłym dekoltem. Dekolt, dół oraz rękawy wykończone wstawką w kwiaty. Góra o lekko trapezowym kroju z wydłużonym tyłem. Wzorzyste spodnie z komfortową gumką w pasie.
Piżama wykonana jest z wysokiej jakości, przyjemnej w dotyku bawełnianej dzianiny.
Skład:
Kolor beżowy: 70% bawełna, 30% poliester.
Kolor szary: 95% bawełna, 5% poliester.
Płeć: Kobieta Typ: piżama
Fizyka Zadania i projekty badawcze z fizyki dla gimnazjum GIMN kl.1-3
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Władysław Kulpa, Anna Trzeciak |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Władysław Kulpa, Anna Trzeciak |
Sukienka Sukienka H000053 white
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Heppin |
Bagnety. Historia rozwoju, konstrukcje, zastosowanie i dane techniczne wielu typów bagnetów
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Królikiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Tadeusz Królikiewicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dean Koontz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Dean Koontz |
Body z miseczkami Model 925 Navy
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sassa Mode |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sassa Mode |
Rozmiar | Obwód klatki | Obwód bioder |
XS | 87-90 cm | 95-98 cm |
S | 91-94 cm | 99-102 cm |
M | 95-98 cm | 103-106 cm |
L | 99-102 cm | 107-110 cm |
XL | 103-106 cm | 111-114 cm |
XXL | 107-111 cm | 115-119 cm |
stron 110
oprawa miękka
format 16 x 23 cm
Konstruktywny postmodernizm charakteryzuje się tym, że za podstawę przyjmuje równoważność poszczególnych zjawisk, które w swej różnorodności traktowane są jako godne uwagi w jednakowym stopniu. Dlatego oczywiste wydaje się to, że dzieci, będąc równie ważne jak osoby dorosłe, są od samego początku pełnowartościowymi ludźmi i niepotrzebna jest tutaj żadna interwencja, nawet ze strony szkoły. Autor odpowiada na pytanie, jakie konsekwencje mogą wynikać dla szkoły ze spojrzenia na człowieka z postpedagogicznej perspektywy. Odnosząc prawa człowieka do dzieci szkolnych, dochodzi do fascynujących odkryć związanych ze szkołą przyszłości. Szkole ? tu i teraz ? daje on impuls do wprowadzenia postmodernizmu w jej codzienność. Rodzicom udziela porad opartych na wnikliwej analizie i praktyce, aby potrafi li redukować stres związany z kontaktem ze szkołą oraz łagodzić i leczyć cierpienia swych dzieci. Nauczycielom proponuje nowy rodzaj samorozumienia, który pozwala zerwać więzy sztywnej roli i pomaga w wyczerpującej pracy. Czytelnik dostrzeże tutaj siłę i odwagę nauczyciela, które sprawiają, że klasa szkolna staje się znacznie bardziej przyjazna dzieciom. W książce Jaka może być szkoła? dochodzi do spotkania wizji i rzeczywistości. Wszy Myślę, że istotę twórczości pedagogicznej Schoenebecka, mocno osadzonej w filozofii, najlepiej oddaje Bogusław Śliwerski, który stwierdza, że chodzi przede wszystkim o zdobywanie szeroko pojętej samowiedzy, a nie o wzajemną eliminację racji i udowadnianie wyższości własnych argumentów, teorii czy doświadczeń. Gorąco zachęcam czytelnika do lektury książki, którą przenika głęboka troska o to, aby dziecko i nauczyciel mogli jak najczęściej spotykać się na płaszczyźnie osobowej. Tylko wtedy szkoła i jednocześnie rodzina będą mogły skutecznie zapobiegać wszelkim działaniom zmierzającym do uczynienia z nich narzędzi ``produkcji`` osobowości autorytarnych.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Von Schoenebeck Hubertus |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Von Schoenebeck Hubertus |
Klapsy i ścinki. Mój alfabet filmowy i nie tylko
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kazimierz Kutz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Kazimierz Kutz |
Portugalia. Praktyczny przewodnik.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Gramatyka języka angielskiego z praktycznymi przykładami.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Pareo C Mykonos (14) Szafirowe
Druga twarz tlenu. Wolne rodniki w przyrodzie
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Bartosz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Bartosz |
Czytasz ty czytam ja- Kraina lodu
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Wiersze mojego dzieciństwa. Żuk
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Jan Brzechwa |