Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Węzłowe problemy pedagogiki specjalnej
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Czesław Kosakowski |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Czesław Kosakowski |
Język polski Jutro pójdę w świat SP kl. 6 ćwiczenia
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hanna Dobrowolska, Urszula Dobrowolska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Hanna Dobrowolska, Urszula Dobrowolska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Nife |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Wesołe rodzinki. Zwierzęta na wsi
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Historia Ojczysty Panteon i ojczyste spory LO kl.1-3 podręcznik
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agata Wyroda, Marcin Markowicz, Olga Pytlińska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Agata Wyroda, Marcin Markowicz, Olga Pytlińska |
Spodnie Spodnie Model 3-071 Rita
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Click Fashion |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Click Fashion |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miran |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Miran |
Agata z placu Słonecznego. Tom 2. Agata i jeszcze ktoś
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Karwan-Jastrzębska |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Karwan-Jastrzębska |
Marka odzieży: Enny
Model odzieży: 190038
RodzajOferty: Oferta bieżąca
Nowość: TAK
Płeć kupującego: Kobieta
Składnik surowcowy: poliester 95%, elastan 5%,
OpisProducenta:
Stylowa sukienka z kolekcji ENNY. Przód z asymetrycznym ozdobnym suwakiem, dekolt w wodę z możliwością regulacji. Model posiada dwie wsuwane kieszenie na bokach. Tył gładki. Nowoczesna sukienka może posłużyć również jako tunika.
Skład: 95% poliester, 5% elastan.
Płeć: Kobieta Typ: sukienka
Wyspa skarbów. Matematyka na wesoło PC
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Kolorowanka. Zwierzaczki cudaczki. Piesek.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Steve Wright |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Steve Wright |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Meres |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Katarzyna Meres |
Top Damski Model L-37-020 NAVY
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Funk and soul |
Kontekst społeczny w późnym dzieciństwie a rola ucznia
format B5
stron 244
oprawa miękka
Książka ta próbuje odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób wybrane elementy kontekstu społecznego wpływają na realizowanie przez dziecko nowych zadań. Inicjuje ją przegląd zagadnień związanych z charakterystyką dziecka w późnym dzieciństwie: jego emocjami, kształtującym się obrazem własnej osoby oraz typową aktywnością. Analizie poddano rolę dorosłych i ich formy aktywności kierującej losem dziecka, z uwzględnieniem wspomagania rozwoju. Wyszczególniono i scharakteryzowano epizody wzajemnego zaangażowania, sprzężenie zwrotne, mobilizację do działania, krytykę i wsparcie. Specyficzne doświadczenie wspierające rozwój dziecka oferuje rodzina. Innych możliwości dostarcza nauczyciel, który dla dziecka jest przedstawicielem szkoły. Zwrócono uwagę na sposób spostrzegania i poznawania dziecka przez nauczyciela oraz sposoby wchodzenia z nim w interakcję. Dzięki temu dokonano przeglądu zjawisk charakteryzujących dziecko i jego społeczny kontekst. W książce skoncentrowano się również na okresie późnego dzieciństwa, kiedy dziecko staje przed nowymi zadaniami rozwojowymi. Po trzech latach edukacji w szkole podstawowej (nauczanie zintegrowane - wczesnoszkolne) zostaje poddane nowym wymaganiom i płynące stąd doświadczenia mogą stać się dla dziecka podłożem do dalszego rozwoju. W nowej sytuacji wybiera dla siebie indywidualny sposób reagowania, a zadanie staje się szansą rozwoju, w którym dorosły może być mediatorem.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylwia Seul |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Sylwia Seul |