stron 34
format 22,5 x 23 cm
oprawa broszurowa
Jak działa piecyk elektryczny? Kto wynalazł żarówkę? Co to jest napięcie? ``Świat nauki`` jest serią przeznaczoną dla najmłodszych Czytelników. Tematyka każdej książki wiąże się z wybraną dziedziną nauki, techniką, kulturą itp., a więc zawiera treści ciekawe, choć trudne do przekazania młodemu Czytelnikowi. Biorąc pod uwagę możliwości rozwojowe dziecka i chęć poznawania przez niego świata, owe treści przedstawiono w sposób niezwykle urozmaicony, stosując prosty język i zaskakując odbiorcę mało popularnymi ciekawostkami.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Czytam sobie. Poziom 3. Kto zamawiał koszmarną przygodę?
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Kasdepke |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Grzegorz Kasdepke |
Baranek Shaun. Bajkowe scenki z naklejkami. SC 302.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rudolf Kretschmann |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Rudolf Kretschmann |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Legutko |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ryszard Legutko |
Monster High. Przyjaciółki na zabój /oprawa twarda/
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gitty Daneshvari |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Gitty Daneshvari |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Elastyczność reguł i duże możliwości doboru komponentów gry pozwalają podnosić poziom trudności wraz z rozwojem u dziecka umiejętności czytania.
Zawartość pudełka:
- Dwie dwustronne plansze przedstawiające zbiory obrazków-słówek występujących w grze.
- Dwie talie kart przedstawiających sylaby, wraz z podpowiedziami w formie obrazków.
- Żetony w kolorach graczy do zaznaczania punktów.
- Instrukcja z zestawem reguł obowiązujących w sześciu różnych grach.
SYLA-MEMO
Nowatorskie podejście do klasycznego pomysłu. Zapamiętaj karty, odszukaj słowa.
Wiek: 5+. Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 10-30 min.
SYLA-DOBIERANKA
Prosta gra karciana, idealna dla rodziców grających z młodszymi dziećmi.
Wiek: 5+. Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 20-30 min.
SYLA-PASJANS
Idealna rozrywka dla pojedynczego gracza
Wiek: 6+. Liczba graczy: 1. Czas rozgrywki: 15 min.
SYLA-STOP
Emocjonująca gra dla większej grupy dzieci, ćwicząca refleks i spostrzegawczość.
Wiek: 5+. Liczba graczy: 3+. Czas rozgrywki: 15-30 min.
SYLA-ZAMEK
Gra dla dwóch osób, pozwalająca stosować różnorodne strategie. Przeznaczona dla graczy o różnym poziomie umiejętności czytania.
Wiek: 6+. Liczba graczy: 2. Czas rozgrywki: 30-60 min.
SYLA-RYNEK
Doskonała gra strategiczna dla starszych dzieci i dorosłych.
Wiek: 7+. Liczba graczy: 2-4. Czas rozgrywki: 45-60 min.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Lan, czyli Orchidea. Niemożliwe miłości, modowe wybiegi i sztuka życia.
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Maciąg, Marzena Wilkanowicz |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Ewa Maciąg, Marzena Wilkanowicz |
Superkierowca. Jak jeździć bezpiecznie w każdych warunkach
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paul Ripley, Peter Amey |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Paul Ripley, Peter Amey |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Inga Iwasiów |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Inga Iwasiów |
Koszulka i stringi Model Electra Blue
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | OBSESSIVE |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Uczymy się literek. Pierwsze słowa
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |
Informacje dodatkowe | |
---|---|
Producent | Praca Zbiorowa |